• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Zakup klasyka

qwasz11

Początkujący
Punktów
0
Witam jestem nowy na forum. Jestem studentem z trojmiasta i nie stac mnie na w miare nowy samochod i bardzo drogie czesci wiec wpadlem na pomysl zeby kupic stary klasyk, najbardziej wpadł mi w oko golf 2, silnik 1.8 widze ze popularny jest 90 konny ale sa i 130 konne.

Pytanie do was, jakim trzeba dysponowac budżetem zeby
1. kupic i odremontowac samochod aby słuzył długie lata ( bez tuningu)
2. kupic juz rodzynka w swietnym stanie ( bez tuningu )
3. Rodzice mieli seicento i wiem ile kosztuje tutaj czesci ( mało ) czy do golfa bedzie podobnie? drozej czy taniej?

bede robił 1-2 tyś km miesiecznie i musi byc gaz ; )

prosze o odpowiedzi
normalnie to bym sobie i wam nie zawracał głowy i kupił np seicento i mial spokoj ale to jest brzydki samochod, slaby silnik, zero duszy

serdecznie dziekuje za odpowiedzi

Ostatnia edycja:

tytoos

SuperMechanior
Punktów
57
Miasto
Poznań
golf 2 to jeszce nie klasyk :) co najwyzej youngTimer :D
Jak przyłożysz się przy kupnie i znajdziesz dobry egzemplarz to na naprawy raczej więcej niż w SC nie będizesz wydawać.

Wg mnie najważniejsze przy kupnie takich troszkę starszych aut jest znalezienie dobrej bucy, nie przegnitej. rzeczy mechaniczne są raczej znacznie tańsze do ogarnięcia niż blachówa. wiec to jako podstawa - zdrowa blacha :)

qwasz11

Początkujący
Punktów
0
no to fajnie a co powiesz o silniku 130 konnym ? nie bedzie drozszy w utrzyamaniu niz 90?
no i chyba golfy 2 nie maja wspomagania i klimy, najwieksza wada :(

qwasz11

Początkujący
Punktów
0
prosiłbym tez innych o odpowiedzi na moje pytanka, interesuja mnie konkretne liczby ; )

DyziekVW

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
396
Miasto
Prudnik Opolskie