• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Zakup samochodu vw golf ii/iii

FIRE BLADE

Początkujący
Punktów
0
Witam , jestem młodym kierowcą który dopiero jest po egzaminie który poszedł pomyślnie, więc jeżeli jest prawko to i trzeba samochód i tu mam dylemat ponieważ sam się uczę na mechanika lecz wole zasięgnąc porady kogoś bardziej doświadczonego czyli chce kupic na pierwsze autko coś nie drogiego i ekonomicznego coś co mi posłuży na codzienne dojazdy do szkoły itd. Więc upatrzyłem sobie golfa II lub golfa III w dieslu lub b+g . Lecz tu mam pytanie co lepsze golf 2 czy 3 czyli co łatwiejsze i tańsze w użytkowaniu i utrzymaniu i tu mówie że na samochód przeznaczam tylko 2 tyś i drugie pytanie czy za taką kase kupie coś dobrego z tych samochodzików .

Narazie upatrzyłem coś takiego :

http://allegro.pl/fajny-golfik-ii-1-6-d-i2215895109.html

arni_poznań

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
3341
Miasto
PZ
witam wszystko zależy od stanu technicznego konkretnego egzemplarza, trzeba zwrócić uwagę na korozje szczególnie podwozia (progi podłoga i miejsca mocowań wachaczy amorków, luzy ) z rdzą na zewnątrz sobie poradziszbo jest na wierzchu i często całe elementy są wymienne, silniki vw cechuje żywotność pod warunkiem że nie jeździł nim młody gniewny i go nie zakatował, posłuchasz silnika popatrzysz jak odpala czy dymi nadmiernie, czy ma przedmuchy, przejedziesz się sprawdzisz jak wysoko bierze sprzęgło czy biegi wchodzą gładko bez zgrzytów i czy nie wyskakują. Dobrze by było chociaż wjechać na obrotnice na stacji diagnostycznej bo sprawdzisz czy nie jest po prostu krzywy i czy geometria jest ok. A poza tym ja bym kupił starsze auto ale sprawniejsze, żeby później pod nim nie leżeć. pozdrawiam :)

ludo44

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
329