malerikula
Zweryfikowany Mechanik
Podejrzewam że nie ma tu dużo osób które używa Z7, bo to nowość od niedawna w sprzedaży.
Ja sobie sprawiłem i jak narazie pozytywnie mnie zaskakuje.
Na duży plus dodali obsługę EV i hybrid w różnych markach, testy baterii jak i wskazania parametrów poszczególnych celek, temp,napięcia, itp.
Topologia głównie w VW bardzo pomocna.
Z protokołów to dodali canfd, bez żadnych przejściówek siedzi w głowicy.
Dodali też diagnostykę marine(łodzie, skutery, motorówki itp).
Głowica jest po wifi więc obsługa może być po za autem.(Passthru wymaga podłączenia kabla)
Z tego co zauważyłem przy diagnostyce powyżej roku 2023 potrzebna ważna licencja testera, bez tego nie przejdziemy dalej, takie sgw w Hyundai/Kia.
Narazie jestem zadowolony, G-Scan3 idzie na sprzedaż.
Ja sobie sprawiłem i jak narazie pozytywnie mnie zaskakuje.
Na duży plus dodali obsługę EV i hybrid w różnych markach, testy baterii jak i wskazania parametrów poszczególnych celek, temp,napięcia, itp.
Topologia głównie w VW bardzo pomocna.
Z protokołów to dodali canfd, bez żadnych przejściówek siedzi w głowicy.
Dodali też diagnostykę marine(łodzie, skutery, motorówki itp).
Głowica jest po wifi więc obsługa może być po za autem.(Passthru wymaga podłączenia kabla)
Z tego co zauważyłem przy diagnostyce powyżej roku 2023 potrzebna ważna licencja testera, bez tego nie przejdziemy dalej, takie sgw w Hyundai/Kia.
Narazie jestem zadowolony, G-Scan3 idzie na sprzedaż.