• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

1.6 hdi krocce filtra paliwa

Eternit

Początkujący
Punktów
5
Miasto
Warszawa
Witam potrzebuje poradę, 1.6 hdi znajomy próbował wymienić sam filtr paliwa nie napełnil filtra i odpalił samochod. Oczywiście skutkowało to zapowietrzeniem układu paliwowego. Nie mam zbyt dużego doświadczenia z tymi silnikami. Czy dobrze rozkminiam przewody czytając od lewej 1.paliwo z baku 2.przelew 3. Zasilanie?
W którym miejscu najlepiej pod piąć się z Pompka vaccum żeby to dobrze odpowietrzyć? Tą ręczną pompkę to mówił że idzie umrzeć żeby to napompować.
dzieki

Załączniki

• dd65e39f-2133-4daf-94c9-9469bbd97820.jpeg
    dd65e39f-2133-4daf-94c9-9469bbd97820.jpeg
    416,5 KB · Wyświetleń: 38

Ursusraketa

Zweryfikowany Mechanik
Porady
1
Punktów
138
Przecież masz pompkę ręczna na tym zdjeciu , czemu twierdzisz że ciężko jest tak odpowietrzyć

Ostatnia edycja:

Devias

SuperMechanior
Porady
1
Punktów
34
a ja 2-3 tygodnie temu pompowałem tą atrapą paliwo do suchego filtra i układu

Ondraszek

SuperMechanior
Porady
1
Punktów
201
Miasto
Nowy Sącz