1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Gaśnie silnik 1.9TDI

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika sebek1991, 3-12 17.

  1. sylwekdm

    sylwekdm Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-12 17
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Dolnośląskie
    Ogarniałem ostatnio golfa plusa 1.9 tdi 105 kM 2005 r po warsztacie samochodowym. Objawy: gasł w trakcie jazdy, nie odpalał. Dwa razy ściągany lawetą. Wymienione pół samochodu z pompą paliwa, fitrami, świecami żarowymi i czyszczenie układu paliwowego. Koszt 1500 zł a usterka występowała nadal.
    Po przeglądnięciu czeluści internetu zdecydowałem się podmienić przekaźnik pompy paliwa. Usterka ustąpiła.
    Zwykły skaner pokazywał błąd P0230 - po późniejszym podpięciu autocoma: zwarcie masy na przekaźniku pompy paliwa.
    Samochód naprawiony za 10 zł.
     
  2. WOODOO

    WOODOO Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    837
    Docenione treści:
    207
    Miasto:
    WWA
    Oj... fachury wymieniacze:rolleyes::D Nie ma się czym chwalić- tu trza płakać:shifty:
     
    sylwekdm lubi to.
  3. sylwekdm

    sylwekdm Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-12 17
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Dolnośląskie
    Tydzień spokoju, dziś znowu to samo. Przekaźnik podmieniony i znowu błąd: zwarcie masy na przekaźniku pompy paliwa. jakieś pomysły?
     
  4. ostryt4

    ostryt4 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    24-01 14
    Postów:
    1 991
    Docenione treści:
    193
    Miasto:
    Grimsby, czasem Białystok
  5. dimitriew

    dimitriew Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    98
    Docenione treści:
    19
    Miasto:
    Ostatni warsztat na końcu świata
    Oj kolego chyba przedwcześnie z tym entuzjazmem wyskoczyłeś.
    Rozumiem, że auto nie odpala. Twoje posty są dość lakoniczne, więc mogę się tylko domyśleć.
    A więc zacznij od sprawdzenia napięć na nóżkach owego przekaźnika. Rozumiem, że wiesz jak działa przekaźnik i nie trzeba Ci opisywać na którym zacisku co ma być?
    Dodatkowo, aby uruchomić silnik możesz wypuścić przewody paliwowe (zasilenie i powrót) przy głowicy do np bańki 5L z ON i spróbuj odpalić. Pamiętaj musisz zmostkować odłączone króćce przewodów na filtra paliwa.
     
    sylwekdm lubi to.
  6. sylwekdm

    sylwekdm Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-12 17
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Dolnośląskie
    Auto jak zgaśnie to po chwili i długim kręceniu odpali. Przez ostatni tydzień jeździło normalnie. Dzisiaj zgasł na trasie. Podjechałem. Po chwili odpaliłem i jak wracałem, wyraźny spadek mocy, przy wysprzęgleniu znowu zgasł. Jak wrócę do domu, podłączę pod autocoma.
     
  7. sylwekdm

    sylwekdm Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-12 17
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Dolnośląskie
    Autocom nic nie pokazał. Dziś autko chodzi jak złoto.
     
  8. dimitriew

    dimitriew Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    98
    Docenione treści:
    19
    Miasto:
    Ostatni warsztat na końcu świata
    Może strzela fochy. Obrażone na właściciela, bo ten źle traktuje...
    A tak poważnie pojezdzij autem wokół komina i jak masz pojecia troche to szybko usterkę wychwycisz. Musisz wozic ze soba banke z 5l ON przewody oraz miernik...
     
    sylwekdm lubi to.
  9. sylwekdm

    sylwekdm Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-12 17
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Dolnośląskie
    Auto koleżanki.
    Wezmę go teraz na tydzień i pojeżdżę. Mam do roboty tarcze i klocki z przodu.
    Część innych spraw już ogarnąłem.
    I nie uwierzysz. Olej i filtr nie był zmieniany od 7 lat... tylko dolewki.
    Rozrządu też nie robiła odkąd kupiła. tak z 9 lat temu...
    Mechanikiem jestem, tylko po szkole. Czyli jakieś 25 lat temu...
    Z dieslami nie mam do czynienia. Jak coś tylko benzynka i gaz.
     
  10. ostryt4

    ostryt4 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    24-01 14
    Postów:
    1 991
    Docenione treści:
    193
    Miasto:
    Grimsby, czasem Białystok
    Skoro taki "zadbany serwis" to może już wałka rozrządu tam nie ma ?
     
    sylwekdm lubi to.
  11. sylwekdm

    sylwekdm Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-12 17
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Dolnośląskie
    Tak wygląda pompa paliwa po wymianie w warsztacie.
    Teraz pytanie czy przewody paliwowe nie są odwrotnie założone?
    Obecnie jest:
    Niebieski ----> wyjście.
    Czarny <------ powrót. 1.jpg
     
  12. sylwekdm

    sylwekdm Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-12 17
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Dolnośląskie
    Zamieniłem przewody. Zapalił od strzała. Zobaczymy co dalej.
     
  13. voodo

    voodo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    567
    Docenione treści:
    81
  14. wyderka

    wyderka Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-03 15
    Postów:
    46
    Docenione treści:
    5
    czarny zasilanie o ile dobrze pamiętam
     
  15. sylwekdm

    sylwekdm Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-12 17
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Dolnośląskie
    U mnie było odwrotnie. Niebieski zasilanie. Czarny powrót. Teraz jest tak jak w linku.