• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Jak radzicie sobie z roszczeniowymi klientami

kukukuczek

SuperMechanior
Punktów
12
Witam. Sytuacja z przed chwili.
Zrobiłem klientowi uszczelnienie silnika w peugeocie 307 1.4. Wszystko spoko jeździł 3 msc pojawił się olej no to reklamacja, ok. Pojawił się olej z uszczelniacza wałka . Okazało się jednak ze wyciek jest z kzfr i nie podlega to reklamacji, bo koło do zmiany
Klient beton , nie rozumie nie przetłumaczysz , typowy groch o ścianę. Oczywiście awantura na placu darcie straszenie... jestem młodym mechanikiem mam 28 lat, prowadzę swój warsztat ale szczerze? Przez takie sytuacje mam dosyć, nie umiem sobie z takimi rzeczami poradzić. Jakie Wy macie sposoby na radzenie sobie z takimi sytuacjami?

Ursusraketa

Zweryfikowany Mechanik
Porady
1
Punktów
138
Jak ja się cieszę że nie przyjmuje nowych klientów ,ludzie są coraz bardziej roszczeniowi ,zawsze wiedzą lepiej i chcą wszystko jak najtaniej i jak najszybciej ...masakra ,ja mam stałych klientów i że tak brzydko powiem robię sobie co chcę i nigdy nie mam problemu

Grzegorz.Józefów

Zweryfikowany Mechanik
Porady
1
Punktów
474
Miasto
Józefów
Witam. Sytuacja z przed chwili.
Zrobiłem klientowi uszczelnienie silnika w peugeocie 307 1.4. Wszystko spoko jeździł 3 msc pojawił się olej no to reklamacja, ok. Pojawił się olej z uszczelniacza wałka . Okazało się jednak ze wyciek jest z kzfr i nie podlega to reklamacji, bo koło do zmiany
Klient beton , nie rozumie nie przetłumaczysz , typowy groch o ścianę. Oczywiście awantura na placu darcie straszenie... jestem młodym mechanikiem mam 28 lat, prowadzę swój warsztat ale szczerze? Przez takie sytuacje mam dosyć, nie umiem sobie z takimi rzeczami poradzić. Jakie Wy macie sposoby na radzenie sobie z takimi sytuacjami?