• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Jak się nauczyć mechaniki samochodowej?

Zuzek

Nowy
Punktów
0
Witam, chciałbym poznać podstawy mechaniki samochodowej bo w tym temacie jestem zielony a interesuje się tematem od pewnego czasu. Szukałem trochę w internecie i jedyną opcją było pójście do technikum itd. tylko że mam 11 lat więc to odpada. Moglibyście powiedzieć jak się za to zabrać?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Radmor

SuperMechanior
Porady
2
Punktów
433
Witam, chciałbym poznać podstawy mechaniki samochodowej
..Zuzek ! Na tym etapie (Twój wiek )..masz bardzo ograniczone możliwości .Chyba w tym przypadku pozostaje Tobie oglądanie filmów w necie o tym jak naprawia się samochody .Jeżeli takie filmy będziesz oglądał ze zrozumieniem powinieneś tym samym zdobyć trochę podstawowej wiedzy .Oprócz tego odwiedż najbliższą księgarnię i zajrzyj do działu z literaturą techniczną poświęconą motoryzacji ,być może znajdziesz COŚ dla siebie do poczytania ...bo teoria również jest potrzebna ... tak na początek .

Mesiek

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
469
Miasto
PLE
Ja zaczynałem od komarków i wsk zjadłem zęby na rozkminianiu ustawianiu zapłonów i regulacji gaźników. To na początek fajne zajęcie praktyczne. Silnik komarka zajmuje mało miejsca więc jest idealny żeby namacalnie poczuć mechanikę. A frajda jak odpali bezcenna.

Zaczniesz od teorii a ostatecznie stwierdzisz że usmarowane ręce to nie ta bajka.

Stanisław 1946

Weteran
Zweryfikowany Mechanik
Punktów
1131
Miasto
Szczecin
Jestem pełen podziwu dla tego młodego człowieka, szkoda że rodzic nie może lepiej pokierować do przyszłości. Bardzo ważne pisze składnie i bez błędów ortograficznych.
U mnie ma wejście bezpłatne.

Zuzek

Nowy
Punktów
0
Dzięki za odpowiedź, spróbuję skorzystać z waszych porad pewnie mi to pomoże.