• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Kabel i oprogramowanie diagnostyczne

fobis33

Nowy
Punktów
0
Miasto
krakow
Witam serdecznie.
Jestem zielony w temacie i potrzebuję rady :

Potrzebuje urzadzenie (lub oprogramowanie na komputer-jedynie z wejsciem USB) jak i zestaw kabli jedynie do kasowania bledow (silnika, poduszek itd) - do uzytku jedynie domowego.

Chcialbym kasowac bledy w kilku markach : (najczesciej Opel i Toyota, pozniej Fiat , Audi, Wolkswagen, czasem Seat, i inne mniejsze autka-bez busow i tym podobnych). Wszystkie auta z przedzialu 2002 - 2014 roku.

Moge przeznaczyc na to do 1000zl.
Raz na forach czytalem ze jezli mam w komputerze usb to nici z tego bo potrzeba inny port i lepiej kupic interfejs, innym razem ze wystarczy mi kabel i oprogramowanie do kasowania takich bledow. nie wiem co zrobic w koncu.

Czy wystarczy kupic taki kabel
http://allegro.pl/kabel-interfejs-diagn ... 64433.html
i do niego przejsciowki obd , czy zakupic odrazu taki interfejs
http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 50101.html

Moglby mi ktos naswietlic jak to jest (tylko polskim zrozumialym jezykiem
)

Pozdrawiam

kobra

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
145
Miasto
Bielsko-B
Prać , ale oprócz tapicerki jeszcze kieszeń klienta

MTM

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
874
Miasto
z charakterem
Potrzebuje urzadzenie (lub oprogramowanie na komputer-jedynie z wejsciem USB) jak i zestaw kabli jedynie do kasowania bledow (silnika, poduszek itd) - do uzytku jedynie domowego.
Do użytku domowego powiadasz?
Chcialbym kasowac bledy w kilku markach : (najczesciej Opel i Toyota, pozniej Fiat , Audi, Wolkswagen, czasem Seat, i inne mniejsze autka-bez busow i tym podobnych). Wszystkie auta z przedzialu 2002 - 2014 roku.
To już podchodzi mi pod garażostwo...