Mosty FSO były tak gówniane że nie wytrzymywały silnika 1.4 roveraWsadzaj m57 z bmw 3.0d lub 2,5d + soft. Ukręci most od razu hehe.
Podoba się to dla mnieA4 b5 quattro zaspawujesz
I masz stały napęd na przed i tył.
Odkręcasz półosie przód i zostaje napęd tylko na tył
Wiedziałem że choć tobie się spodoba.Mosty FSO były tak gówniane że nie wytrzymywały silnika 1.4 roveraa gdzie tu 2.5t
Podoba się to dla mnieogólnie audi tego typu zostało stworzone do napędu Quatro, jeśli zabrać tylny napęd to auto jest do dupy w zakrętach
Bo za auta zajechane jak pięty Mojżesza po pielgrzymce do ziemi obiecanej ludzie krzyczą idiotycznie wielkie pieniądze. Z Audi w sumie ten sam problem jest - ostatnio moim hobby stało się wrzucanie reakcji "ha ha" do każdego ogłoszenia ze sprzedażą Audi na grupkach facebookowych. Np. dzisiaj widziałem typa wystawiającego takie Audi jak Arniego (czyli B5 przedlift), oczywiście 1.8T, za 15 koła, tyle że "raz na dwa miesiące zapala się kontrolka ciśnienia oleju, ale nie wpływa to na komfort jazdy".Nikt nie wymienił opcji z mercedesa w124
Ja takie kupiłem w Niemczech chyba za 500 EUR ale silnik igła1.8T, za 15 koła