Witam wszystkich, chciałbym przedstawić mój problem który zapewne wiele razy już był poruszany ale spróbuje jeszcze raz. Mieszkam w Irlandii, nie jestem mechanikiem ale za to mam 3 mechaników znajomych i każdy gada inaczej. Kupiłem vw t5 2.5 t30 przejechane 200k prawdziwy przebieg i problem z diagnozą u tych mechaników. Jeden z mechaników inż. pracuje w serwisie vw-audi i szczerze powiem wiedza poniżej standardu a stanowisko ma tam jako super fachowiec. Na waszym forum więcej znalazłem info niż od tych wszystkich pseudo super mechaników. Problem to stuki z silnika które zamieszczam na filmiku, i diagnozy są dwie : wymiana rozrządu z szklankami i ... lub pompa vacuum. wiem że bez kosztów się nie obędzie ale chciałbym uniknąć bezsensownych kosztów które w tym kraju są standardem ponieważ ci pseudo mechanicy nie maja wiedzy i metoda jaką się poruszają to metoda prób błędów która wali kur... strasznie po kieszeni.
zamieszczam link jaki nagrałem na youtube
.
Druga sprawa to stały problem z rozrządem w tych silnikach i rozwiązanie które ktoś przedstawił na filmiku
(jakość jest kiepska ale zrozumiała dla tych co są w temacie)
proszę was o odniesienie się do tego rozwiązania w którym widać że wstawiona L aluminiowa listwa-szyna (20mm x 20mm) z dziurami umożliwiająca lepsze smarowanie rozrządu w miejscu szklanek.
Chcę napisać że spędziłem już 3 miesiące na internecie szukając diagnozy poza tymi moimi szpecami i nie za dużo jest informacji i mam dosyć wydawania kasy na ich przysłowiowe ,,spróbujemy-zobaczymy''.
Za jakąkolwiek pomoc z góry dziękuję
zamieszczam link jaki nagrałem na youtube
Druga sprawa to stały problem z rozrządem w tych silnikach i rozwiązanie które ktoś przedstawił na filmiku
proszę was o odniesienie się do tego rozwiązania w którym widać że wstawiona L aluminiowa listwa-szyna (20mm x 20mm) z dziurami umożliwiająca lepsze smarowanie rozrządu w miejscu szklanek.