• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Wymiana rozrządu 1.6 hdi 90 km

Jjjjj

Początkujący
Punktów
0
Dzień Dobry wszystkim. Parę miesięcy temu znalazłem na forum temat związany z wymianą rozrządu 1.6 hdi 90 km z dokładnym schematem z serviceboxa peugeota 207. Niestety usunąłem plik z pc i nie mogę teraz odnaleźć tematu na forum. Zbliża się moment kiedy muszę wymienić części i chcę to zrobić sam. Nie jestem mechanikiem ale większość sam naprawiam przy swoim samochodzie więc nie jestem zwyklym swieżakiem :) Czy ktoś może mi podesłać schemat wymiany krok po kroku rozrządu przy silniku 1.6 hdi 90 km peugeot 207 ? Dziękuję z góry.

nieldos

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
287
Miasto
Zachodniopomorskie
Może to Ci pomoże... Następnym razem pisz też rok i najlepiej kod silnika.... Pozdr

Załączniki

• 207.jpg
    207.jpg
    322,7 KB · Wyświetleń: 110
  • 2071.jpg
    2071.jpg
    185,4 KB · Wyświetleń: 104

Jjjjj

Początkujący
Punktów
0
Może to Ci pomoże... Następnym razem pisz też rok i najlepiej kod silnika.... Pozdr
Dziękuję za przesłanie screenów. Czy mogę jeszcze prosić o screeny pozostałych zakładek, zwłaszcza zdejmowanie oraz zakładanie? Posiadam silnik 9HX (DV6ATED4) auto jest z 2009 roku.

Ostatnia edycja:

Bartek4x4

Zweryfikowany Mechanik
Porady
2
Punktów
1880
Miasto
Koszęcin
Zakładamy w kierunku odwrotnym do wskazówek zegara zaczynając od wału korbowego.
Blokady do tego silnika ma.kazdy facet. Wiertła 6 lub 8 już nie pamietam

Ostatnia edycja:

Komornik

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
718
w swoim zmieniłem pasek i rolki, a Pol roku później pękł napinacz łańcuszka, gdzieś mi ktoś powiedział, ze sie go nie wymienia.

marcinlowicz

Bywalec
Punktów
9
Miasto
Łódzkie