rutek79
SuperMechanior
Egr jest częściowo zaslepiony tymi blaszkami z dziurami dostępnymi na allegro i kompletnie żadnej różnicy
...przejrzyj dokładnie wszystkie wężyki podciśnieniowe ,,,jeżeli zobaczysz coś podejrzanego >>>wymieniaj wszystkie -koszty niewielkie a poprawa może być znaczna .Właśnie że nigdzie poza lekka różnica w turbo. Zakłada 1000 a ma 1080 Na wolnych. Przy 1000 obr zakłada 1080 A ma 1120. Lekka różnica w stronę przeładowania
Zaslepic całkowicie , rura od Turbo cała sprawdź czy szczelna.Egr jest częściowo zaslepiony tymi blaszkami z dziurami dostępnymi na allegro i kompletnie żadnej różnicy
No, rzecz jasnaGdyby była nieszczelność to by dymił na czarno. Wskazanie maf i doładowanie by od normy dochodziło.
Tam jest tylko jeden walek rozrzadu a nie dwa,Sprawdziłeś ustawienie obu wałków ? Czyli wał na blokadę ,bolec w wydechowy i bolec w ssący ?
Może komuś z was coś przyjdzie do głowy