• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

golf 5 1.4 tsi caxa kompresja

Szumek72

Grupa Wsparcia Technicznego
Dołączył
17.01.2016
Postów
3558
Punktów
679
Miasto
Poland Warsaw
Mój padł przy 135 tys.
5 koła w dupie
Na sam koniec urwała się jeb.szpilka w kolektorze i trochę mi kłopotu sprawiło jej wytarganie.
Jutro składam na gotowo....mam nadzieje
...i,wypierd....z tym
Kto widział ,żeby rozrzad do gowna 1.4 prawie 3 koła kosztował ?
obudowa tych termostatów kosztuje 1200 zł, skąd wiem ? Bo się ujębala
miałeś pecha...mój na razie ma 86 tyś...ty chyba cały komplet zakładałeś z wariatorem i kołami zębatymi i łańcuchem pompy i samą pompę?? że tyle zabecylowałeś??? A na jakim oleju chodził???Chodzi mi o napinacz? Może to jego sprawka i oleju?
 

selim

SuperMechanior
Dołączył
1.01.2014
Postów
1707
Punktów
254
Miasto
Sląsk
Od samego początku 5w30 castrol
wszystko czyste, żadnych nagarów
od początku produkcji tego zajebistego silnika ...były 4 zębatki dolne
tak to udoskonalali,że następny zrobili na pasku :)
wszystko stare poszło won .....sam rozrząd (nowy typ- nowa cena 2900 )
tysiąc głowica i resztę pierdół - wyjdzie ponad 5 kawałków

dzisiaj się zapytałem kolegę z serwisu skody w Niemcach ile u nich rozrząd z robotą ? 1.5 tys ojro
dodał jeszcze,że po 30 tys. wracają

mają przyrząd do sprawdzenia łańcucha ....T10550
na zasadzie naprężenia - przeskoczy = wymiana
 

Szumek72

Grupa Wsparcia Technicznego
Dołączył
17.01.2016
Postów
3558
Punktów
679
Miasto
Poland Warsaw
no historię znam, nie rozumiem dlaczego jeden przejedzie 300.000 a drugi 135.000??
 

selim

SuperMechanior
Dołączył
1.01.2014
Postów
1707
Punktów
254
Miasto
Sląsk
300 bez grzebania .....na moje oko
Żaden nie przejedzie
Ściągaj obudowę i zobacz na napinacz jak jest wysunięty ?

czytam, ze trzeba wgrać nowe oprogramowanie do kompa i porobić adaptacje czujnika .
 

Daczek84

Nowy
Dołączył
13.11.2017
Postów
4
Punktów
3
Miasto
Katowice
300 bez grzebania .....na moje oko
Żaden nie przejedzie
Ściągaj obudowę i zobacz na napinacz jak jest wysunięty ?

czytam, ze trzeba wgrać nowe oprogramowanie do kompa i porobić adaptacje czujnika .
300000km zrobione bez grzebania, wymiana rozrzadu przy 100 i 200 tys.Olej Castrol Edge 5w30 wymieniany co 10tyś km od początku.Przy 250000km zapobiegawczo wymienione cewki i świece.Przy 280000km wymiana katalizatora bo był nie w pełni drożny.
 

Szumek72

Grupa Wsparcia Technicznego
Dołączył
17.01.2016
Postów
3558
Punktów
679
Miasto
Poland Warsaw
300000km zrobione bez grzebania, wymiana rozrzadu przy 100 i 200 tys.Olej Castrol Edge 5w30 wymieniany co 10tyś km od początku.Przy 250000km zapobiegawczo wymienione cewki i świece.Przy 280000km wymiana katalizatora bo był nie w pełni drożny.
Ooo, i to rozumiem....tak też myślałem, nic nie dzieje się bez przyczyny. Jak ktoś szkłem dupę chce wycierać to silnik kończy życie przy 130.000....znam bardzo dobrze takie przypadki, ale znam też Lanosa z przebiegiem 500.000km i zrobiona tylko uszczelka pod głowicą. Jak się dba tak się ma!
 

nanab

SuperMechanior
Dołączył
25.09.2020
Postów
244
Punktów
63
Wiek
29
Miasto
Bydgoszcz
Tajemnica tego lanosa to ze nie byl cofniety licznik albo byl tylko troche. Reszta ma takie same albo wieksze przebiegi tylko na liczniku cyferki inne.
 

selim

SuperMechanior
Dołączył
1.01.2014
Postów
1707
Punktów
254
Miasto
Sląsk
Jak znam życie...300tys. 3-4 właściciel
o aucie wie tyle.... co poprzedni właściciel chciał przekazać i nic więcej
 
Dołączył
20.11.2015
Postów
3
Punktów
0
Wiek
34
Miasto
Kożuchów
Miałem taki przypadek w tym silniku ze raz kulał jak by nie mial luftu a czasem ok i niemiał mocy okazal sie wytarty popychacz pompy wysokiego ciśnienia paliwa w pokrywie wałków. Sprawdz pozdro
 
Do góry Bottom