• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Iveco Daily 3.0 DPF i EGR

heniek1000

SuperMechanior
Dołączył
15.11.2017
Postów
3288
Porady
4
Punktów
520
4 śruby, 3 wodne ,kostkai cybant i całość na wierzchu.
Tak, pod warunkiem, że po odkręceniu wszystkiego odkleisz od silikonu łącznie chłodnicy egr z rurką/"harmonią" : )))
Przy odkręcaniu egra od chłodnicy też uważaj, bo śruby są z nierdzewki i pękają. Dwie pękły. Weź teraz tę nierdzewkę rozwiercaj...

Jak będziesz skręcał, to lepiej daj cienko silikonu pod uszczelkę gniazda rury egr(tam właśnie gdzie ten cybant idzie torx30) , żeby się wyrównały nierówności. Już kiedyś widziałem jak skręcili, a potem rozkręcali, bo przepuszczał egr na tej opasce. A to miękkie gniazdo i się łatwo deformuje. Jeszcze jak jakiś magik tam wjedzie śrubokrętem, to już w ogóle. Potem przy składaniu bez silikonu nie podchodź.

Dobra, rozwiercamy i dzisiaj temat zamykamy ;) A chłodnica i zawór brudny od sadzy, ale nie zawalony. Na heńkowe oko to w wyśmienitej kondycji. Z 300 tys/km jak nie lepiej miał.

peace
 

M hd

SuperMechanior
Dołączył
16.12.2019
Postów
497
Porady
2
Punktów
96
Ja to rzeźnik i wycinam nie pamiętam kiedy w 3.0 wymieniałem egr.
Czasem wychodzą jakieś kwiatki z programami i trzeba troszke posiedzieć ale to rzadko .
I jak do tej pory jeszcze nie było klienta żeby chciał przywracać egr , dpf czy adblue.
 
Do góry Bottom