1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Jakiej firmy instalację LPG polecacie

Dyskusja w 'Instalacje gazowe' rozpoczęta przez użytkownika arni_poznań, 7-04 11.

  1. misiowilk

    misiowilk Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-05 20
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Panowie, podłączam się do tematu, jaka będzie najlepsza instalacja dla Peugeota Partnera Teepee z silinkiem 1,6 (98kM)?
     
  2. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    10 380
    Docenione treści:
    1 841
    Miasto:
    PZ
    Skoro kolega odkopał temat to ja dorzucę swoje trzy grosze w związku z tym że jestem autorem tematu :), po 9 latach jazdy samochodem na LPG mam najechane obecnie 456 tysięcy kilometrów, nie wiem czy już pisałem ale mam następującą konfigurację:
    - sterownik stag 4 eco
    - parownik tomasetto nordic
    - reg fast omvl dream
    - zbiornik w kole zapasowym
    - przewody wysokiego ciśnienia z tworzywa faro
    Sterownik jest bezawaryjny, parownik wymieniłem po przejechaniu około 100 tysi (orginalnie był alaska)
    Listwę naprawiłem w tym samym czasie przy użyciu zestawu naprawczego, przy okazji zaslepilem nawierty w kolektorze bo były za daleko od głowicy i listwa była umieszczona na górze kolektora ssącego pezez co zrobiła mi wgniotkę w masce silnika i zamontowałem zamiast tego takie adaptery pod wtryskiwacze benzynowe z wystającymi rurkami do gazu (nie pamiętam nazwy)
    Tak poza tym to w październiku ubiegłego roku dałem do remontu kapitalnego głowicę ze względu na wyciek płynu chłodzącego no i przy okazji wymienili uszczelnienia, prowadnice i t.d. silnik po tym zabiegu przestał gubić zapłony bo zdarzało się że na zimnym kulałi się dusił, nie trzeba za dużo przy tym wszystkim grzebać, chociaż kabelek diagnostyczny mam, najważniejsze żeby silnik był dobrej kondycji, aby nie było nieszczelności :) ino tankować i jeździć
     
  3. misiowilk

    misiowilk Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-05 20
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Ok czyli rozumiem, że warto się w to pchać? ;)
     
  4. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    10 380
    Docenione treści:
    1 841
    Miasto:
    PZ
    Oczywiście, korzyści są oczywiste :) a LPG szkodzi głównie tym którzy go nie mają i tym którzy są przesadnie oszczędni
     
    misiowilk i toomii76 lubią to.
  5. misiowilk

    misiowilk Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-05 20
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Świetnie, zatem będę się już po fakcie chwalił jak u mnie to hula. Pozdrawiam!
     
  6. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    10 380
    Docenione treści:
    1 841
    Miasto:
    PZ
    Tylko dla jasności ja mam audi a4 b5 :D