chudson
SuperMechanior
I warto PORZĄDNY kątownik z wąsami zalać betonem dookoła i postarać się aby nie był zwichrowany ( nigdy nie wiadomo czy w przyszłości nie będziesz chciał podnośnika na kanale przesuwnego.
I warto PORZĄDNY kątownik z wąsami zalać betonem dookoła i postarać się aby nie był zwichrowany ( nigdy nie wiadomo czy w przyszłości nie będziesz chciał podnośnika na kanale przesuwnego.
Widać u wszystkich wspomnienia wracają jak tylko mowa o budowie kanału
.. jeszcze warto otwory oczne zrobić na światło i klucze ...
widzę że wraz z kopaniem kanału temat odkopałeś. gratulacje. ale tak na poważnie już to ja mam właśnie na 110 szerokości i na to położone kratki bema wema czy jak to różnie nazywają. może i pod 126p będzie za szeroki no ale gdzie dziś są te auta??? suzuki samuraj wchodzi na styk, zresztą wszystkie samochody które zdarzyło mi się naprawiać to się mieszczą .Myślicie ze kanal o szerokości 110 cm może być za szeroki ? Ogólnie swiatlo kanalu mam 100cm ale po 5 cm kątowniki i wychodzi mi 110 i teraz się zastanawiam czy tego nie spartolilem
jak chcesz geometrię robić to bym chyba wybrał podnośnik 4 kolumnowy - kolega ma takie coś w profi warsztacie.Nie ma obawy że jakimś pizdzikiem mniejszym się nie zmieszczę? Do tej pory cały czas na podnośniku więc nie martwiłem się ale teraz w planach jest geometria i mam dylemat
Właśnie tak myślę że jak się napatoczy taki 126p lub jakieś tico to trzeba będzie odmówić. 4 kolumnowy był zamiar zamiast kanalu ale nie przejadę na drugie stanowisko a kanal zakryje No i jeszcze problem z busami żeby podniescwidzę że wraz z kopaniem kanału temat odkopałeś. gratulacje. ale tak na poważnie już to ja mam właśnie na 110 szerokości i na to położone kratki bema wema czy jak to różnie nazywają. może i pod 126p będzie za szeroki no ale gdzie dziś są te auta??? suzuki samuraj wchodzi na styk, zresztą wszystkie samochody które zdarzyło mi się naprawiać to się mieszczą .
jak chcesz geometrię robić to bym chyba wybrał podnośnik 4 kolumnowy - kolega ma takie coś w profi
maluch i tico raczej nie, ale reszta chyba się zmieści, ale dosłownie na styk:Właśnie tak myślę że jak się napatoczy taki 126p lub jakieś tico to trzeba będzie odmówić. 4 kolumnowy był zamiar zamiast kanalu ale nie przejadę na drugie stanowisko a kanal zakryje No i jeszcze problem z busami żeby podniesc
Dla opon bardziej 8-12 cm + jakiś zapas żeby po krawędzi nie jechać.czyli jakies 15cm-20cm
chyba dla tico- tam to były dosłownie żyletkiDla opon bardziej 8-12 cm + jakiś zapas żeby po krawędzi nie jechać.