• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Kontrolka od ładowania zapala się przy małych obrotach.

belcunmks

Początkujący
Punktów
0
Miasto
Gdańsk
Witam, mam pytanie co może oznaczać kontrolka od ładowania zapalająca się przy małych obrotach. Mam problem bo za 2 dni muszę przejechać 170 km i nie wiem czy dam radę. Nie znam się na tym. Z tego co wyczytałem to regulator może za to odpowiadać albo alternator albo jeszcze coś innego. Czy polecacie mi, abym pojechał do jakiegoś mechanika i to sprawdził. Jakiś dobry tani mechanik w gdańsku co by mnie przyjął i to sprawdził na miejscu od ręki.?

Wiadomo przed świętami krucho z czasem

Sheler

Początkujący
Punktów
0
Miasto
lublin
Sprawdz klemy na aku jak wszystko ok wykrecaj szybko alternator i do elektryka moze jakis sie nad toba zlituje

belcunmks

Początkujący
Punktów
0
Miasto
Gdańsk
Sprawdz klemy na aku jak wszystko ok wykrecaj szybko alternator i do elektryka moze jakis sie nad toba zlituje

Domyślam się, że tak czy siak będę musiał to zrobić, ale czy dam radę przejechać te 170 km i tam już będę miał możliwość zostawienia samochodu u mechanika/elektryka i naprawienie tego.
Gdy dodaje gazu i mam około 1700-1800 obrotów to kontrolka gaśnie.
Mam 2.2 TDI Saab 9-3 2000r.

pawel2296

SuperMechanior
Punktów
108
Zawsze mnie uczyli w szkole i na kursie na prawo jazdy a i w instrukcji obsługi jest napusane, że jak świeci kontrolka na czerwono, to zabrania się dalszej jazdy, należy się od razu udać do mechanika, jeżeli nie jesteś daltonistą, to wiesz co powinieneś zrobić...
Przed wszystkim sprawdzić ładowanie.

belcunmks

Początkujący
Punktów
0
Miasto
Gdańsk