1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Mechanik do fiata lubelskie

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika frrrr, 11-01 18.

  1. robercik1974

    robercik1974 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    26-11 12
    Postów:
    545
    Docenione treści:
    31
    Tak wina w oleju
     
  2. frrrr

    frrrr Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-10 17
    Postów:
    37
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lublin
    Z całego serducha dziękuje Wam wszystkim za pomoc :) powoli będę doprowadzać swoje autko do przyzwoitego stanu, na pewno nie raz będę jeszcze Was potrzebować na tą chwilę dziękuję :) .
     
  3. frrrr

    frrrr Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-10 17
    Postów:
    37
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lublin
    Witam koledzy , założyłem w stilo LPG wtryski baracudy, sterownik optima alex, stag 4 i tak zaczęły się problemy... Zrobiłem pomiary na rozgrzanym silniku na pb i lpg. Samochodem mi lekko trzęsie na jałowym, i czasami nie odpali za pierwszym.
    Świece wymieniłem pól roku temu na BOSCH 0242232502. Zmieniło się napięcie czujnika detonacji dla cylindra, i napięcie sondy. Macie jakieś pomysły?
     

    Załączone pliki:

    • lpg.jpg
      lpg.jpg
      Rozmiar pliku:
      248,3 KB
      Wyświetleń:
      6
    • lpg2.jpg
      lpg2.jpg
      Rozmiar pliku:
      252,9 KB
      Wyświetleń:
      5
    • lpg3.jpg
      lpg3.jpg
      Rozmiar pliku:
      226,8 KB
      Wyświetleń:
      5
    • pb.jpg
      pb.jpg
      Rozmiar pliku:
      226,5 KB
      Wyświetleń:
      5
    • pb2.jpg
      pb2.jpg
      Rozmiar pliku:
      356,4 KB
      Wyświetleń:
      5
    • pb3.jpg
      pb3.jpg
      Rozmiar pliku:
      238,1 KB
      Wyświetleń:
      6
    • sonda na lpg.jpg
      sonda na lpg.jpg
      Rozmiar pliku:
      292,3 KB
      Wyświetleń:
      6
    • sonda z pb na lpg.jpg
      sonda z pb na lpg.jpg
      Rozmiar pliku:
      277 KB
      Wyświetleń:
      5
  4. ALEX_Optimagas

    ALEX_Optimagas Nowy

    Offline
    Dołączył:
    12-03 18
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Białystok
    Powodów, może być bardzo dużo. Warto może odwiedzić jakiś warsztat. Zadzwoń do naszego Doradcy na tamten region poda ci dobry warsztat. tel.730803273.
     
  5. frrrr

    frrrr Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-10 17
    Postów:
    37
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lublin
    Koledzy poszła uszczelka ten Stilo to chyba wystawia moją cierpliwość na próbę. Mam założoną nową instalacje Lpg przy wymianie uszczelki będzie ona przeszkadzać? Co warto wymienić razem z uszczelką pod głowicą?
     
  6. Pawel23

    Pawel23 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-03 18
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Wolomin
    Czy istalacja bedzie przeszkadzac to zalezy jak zostalo wszystko ulozone i z sensem. Z uszczelka pod glowica to napewno uszczelniacze zaworow i regulacja luzu zaworowego co powinni ci zrobic specjalisci od obrobki glowicy glowicy. Sprawdzic stan rozrzadu, wyminic olej, filtr. Wyczyscic przepustnice z nagarow udroznic odme silnika. Po zlozeniu skalibrowac gaz ponownie a najwazniejsze to dobrze przygotowac blok silnika bo uszczelke raczej nie uszkadza bez przyczyny
     
  7. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 367
    Docenione treści:
    215
    Miasto:
    Radom
    Niech sprawdzą szczelność płaszcza wodnego i zaworów oraz wymiana uszczelniaczy zaworowych. No i uszczelkę przede wszystkim (taki żart).

    A to tam nie ma hydro?
     
  8. Pawel23

    Pawel23 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-03 18
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Wolomin
    No chyba szklanki ale reki uciac tez nie dam
     
  9. frrrr

    frrrr Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-10 17
    Postów:
    37
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lublin
    Czy ktoś z forum jest w stanie podjąć się tej naprawy? Proszę o info na pw. LPG jest założony z głową bo zakładałem w polecanym warsztacie z forum lpg. Dlaczego ta uszczelka poleciała tak nagle z dnia na dzień ?
     
  10. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 367
    Docenione treści:
    215
    Miasto:
    Radom
    To tak jak z człowiekiem, dziś chodzi sobie jakby nigdy nic a jutro leży w kostnicy, myślisz że każdy umiera powoli?
     
  11. frrrr

    frrrr Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-10 17
    Postów:
    37
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lublin
    Wlazłem dzisiaj znowu pod samochód bo m to nie daje spokoju wczoraj wieczorem jeździłem pomału dobre kila minut odkręciłem na maksa nawiewy na gorące i dzisiaj jest plama na osłonie silnika od wewnątrz od strony pasażera pod chłodnicą i plastik pod chłodnicą jest mokry. Posprawdzałem wszystkie węże idące od chłodnicy do zbiorniczka i dziury nie ma sucho. Będę jeszcze dzisiaj w aso na próbie spalin w zbiorniku wyrównawczym i jak nie wykryją nic to od razu sprawdzę ten wyciek. DSC_0435.JPG
    Ale raczej to uszczelka bo mam mazidło w zbiorniku wyrównawczym...

    f512fe4a.jpg
    Koledzy co to za gumowy odważnik na półosi bo u mnie to się oderwało i lata lewo prawo i chyba to powoduje wibracje. Bo na półosiach luzu nie ma na krzyżaku też spokój.
     
    Ostatnio edytowano: 14-03 18
  12. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 367
    Docenione treści:
    215
    Miasto:
    Radom
    A to ja myślałem że test na obecność co2 to już dawno zrobiony i wyszedł pozytywnie. Bita śmietana w układzie chłodzenia nie świadczy o uszkodzonej uszczelce pod głowicą tylko o wycieku oleju do układu chłodzenia, jeśli jest tam chłodnica oleju to zacznij od niej a jeżeli nie ma to wtedy głowica do góry. Zerknij jeszcze czy oleju nie ubyło lub przybyło.
     
  13. frrrr

    frrrr Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-10 17
    Postów:
    37
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lublin
    Oleju ubyło ok.1 l na 4tys km , płyn chłodniczy ucieka i jest śmietana w zbiorniku wyrównawczym, olej ma normalny kolor bagnet czysty bez śmietany, wizyta w aso jutro rano.
     
  14. frrrr

    frrrr Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-10 17
    Postów:
    37
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lublin
    Robiłem kolejny test jechałem bez włączonego ogrzewania i płyn nie uciekał i pokonałem tą samą trasę tak samo tą samą prędkością jeszcze raz i na maksa włączyłem ogrzewanie i ubylo 2 cm. Martwi mnie ten syf w zbiorniczku i ciemny kolor płynu a dolewam różowy. Gdy jeżdżę na ogrzewaniu to nie mam ciśnienia w zbiorniku wyrównawczym po odkręceniu korka zaraz po jeździe a na wyłączonym jest ciśnienie. Nic jutro się wszystko okaże to czekanie mnie denerwuje...
     
  15. frrrr

    frrrr Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-10 17
    Postów:
    37
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lublin
    Diagnoza to pęknięta chłdonica wody i króciec. Wciaż mnie zastanawia ten osad w zbiornikui kolor płynu. Wymienię chłodnice i zrobię test na co2.

    Koledzy powiedzcie mi ze swojego doświadczenia jak mocno ma być napięty pasek rozrządu.
     
  16. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 367
    Docenione treści:
    215
    Miasto:
    Radom
    Z reguły rolka samonapinająca, jeśli takiej nie ma to czujnik według instrukcji.
     
    leeroy15 lubi to.
  17. leeroy15

    leeroy15 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-07 17
    Postów:
    571
    Docenione treści:
    150
    Miasto:
    Ostrowiec
    Albo po staremu (garażowemu) - naciąganie paska do momentu aż będzie można go przekręcić o max 90st na najdłuższym odcinku - np pomiędzy kołem zębatym wału korbowego a kołem wałka rozrządu.... np. we fiatowskim 1.2 8V....
     
    wyderka i winetoo lubią to.
  18. frrrr

    frrrr Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-10 17
    Postów:
    37
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lublin
    Koledzy uszczelka idzie do doktora. Jak to jest z jazdą na lpg po naprawie uszczelki pod głowicą , od razu można śmigać?
     
  19. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 367
    Docenione treści:
    215
    Miasto:
    Radom
    Nie ku..a z pół roku dopiero!! Tydzień temu wymieniłem cewkę zapłonową klientowi, dwa dni później padła uszczelka pod głowicą, myślisz że to od tego? Ja Pier..le skąd takie pomysły że od gazu uszczelki zaraz padają.
     
    Ostatnio edytowano: 28-03 18
  20. leeroy15

    leeroy15 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-07 17
    Postów:
    571
    Docenione treści:
    150
    Miasto:
    Ostrowiec
    Musi się zrosnąć z głowicą... jak złamana kość. Później zdejmujesz gips i śmigasz ;)
     
    dejot43 lubi to.