1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Najtańszy olej na rynku z b.dobrymi parametrami,godny polecenia.

Dyskusja w 'Płyny, oleje, kosmetyki samochodowe' rozpoczęta przez użytkownika Ondraszek, 24-09 20.

  1. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    859
    Docenione treści:
    63
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Stąd,że każda inna wartość in plus w tym zakresie jest nieistotna,nie wychwycisz tego uchem,gdyż przyrost chałasu nie przebiega geometrycznie,czyli 4 db to nie 100% wzrostu w porównaniu z 1db(25% wzrostu),tylko 10 db.Piszę o silnikach z kompensatorami luzów zaworowych,tylko.Zaraz zobaczę na YT,może jest jakiś filmik na temat wpływu oleju na głośność pracy silnika.Najprościej jest stosować decybelometr.
     
  2. Regaciarz

    Regaciarz Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-03 18
    Postów:
    608
    Docenione treści:
    154
    Miasto:
    Wasilków
    z moich obserwacji wynika, że największy syf po castrolu jest jak wydech idzie pod miską olejową, w Saabie po elfie czysto, po castrolu żużel można było szufelką wybierać. A jaki ładny złoty nalot jest po GM ;)
    Motocyklowe miałem Motula, sprzęgło sklejało się po roku, na Castrolu od razu po wymianie, na Valvoline po dwóch latach po postoju nie skleja.
    Ostatnio miałem Mitsubishi 2.8 td, zalane nikt nie pamiętał co, ciśnienie trzymał( wracałem na kołach 200km w upale), zalałem shell 10w40( katalog taki dopuszczał) po zrobieniu 30km w nocy czerwona lampka na wolnych obrotach. Szybka wymiana na elfa i po problemie.
     
    gtszudi lubi to.