1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Nissan [N16] 1.5 dCi [2003] Nie odpala na zimnym

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika krzys1540, 23-10 18.

  1. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    5 412
    Docenione treści:
    3 291
    Miasto:
    turek
    A ja na początek, przed rwaniem wtryskow, omijając zbiornik paliwa, zastosował bym 2x LM2666. Wydatek niewielki, a parę razy uchronilo mnie przed wymianą wtryskow.
     
  2. krzys1540

    krzys1540 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-10 18
    Postów:
    17
    Docenione treści:
    0
    Ja dwukrotnie tankowałem do pełna ze środkiem do czyszczenia wtrysków ze stacji. Lekko się poprawiło natomiast nie pomogło z odpalaniem a test przelewów mówi w sumie swoje
     
  3. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    5 412
    Docenione treści:
    3 291
    Miasto:
    turek
    Miałem na myśli raczej w taki sposob:
    IMG_20181129_145827.jpg

    A nie do zbiornika.
     
  4. krzys1540

    krzys1540 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-10 18
    Postów:
    17
    Docenione treści:
    0
    Dziś dzwoni do mnie pani z ASO i mówi ze w wtryskach są opiłki metalu. A wiec 4 wtryski do regeneracji i raczej pompa do wymiany bo koszt regeneracji jest kosmiczny. Plus do tego czyszczenie układu paliwowego wraz z bakiem paliwa. Macie jakieś sprawdzone sposoby na wyczyszczenie układu ? Wystarczy wymienić węże, filtr i wyczyścić bak ? Czy trzeba coś jescze przy silniku czyścić ? Warto samemu się za to zabierać ? Węże filtr to nie problem bo już zmieniałem. Z bakiem tez powinienem sobie poradzić natomiast martwi mnie ten rozdzielacz z którego wychodzą rurki do wtrysków. Ona jest jakoś połączona z silnikiem ? Czy wystarczy to jakoś odkręcić i przeczyścić ?

    Pozdrawiam
     
  5. krzys1540

    krzys1540 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-10 18
    Postów:
    17
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    Już mam wszystkie wtryski i pompę używaną aczkolwiek prawdo podobnie "nie opiłkującą" Teraz auto idzie na czyszczenie układu, wymycie baku zmianę pompy itp. Ale mam jedne pytanie. Czy istnieje jakaś metoda pomagająca zabezpieczyć auto przed kolejną tego typu styuacją ? Np. jakiś filtr paliwa na wyjściu z pompy ? Polecacie coś konkretnego ? Zawsze gdy zauważy się opiłki lepiej zmienić pompę niż pompę i wtryski ;D

    Pozdrawiam
     
  6. kotoy

    kotoy Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 13
    Postów:
    320
    Docenione treści:
    126
    Miasto:
    Jabłonna Lacka
    W przypadku 1.5dci pomaga wymiana na inny samochód. A poważnie nie ma opcji.
     
  7. krzys1540

    krzys1540 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-10 18
    Postów:
    17
    Docenione treści:
    0
    Czyli sprawdzonego sposobu na zabezpieczenie przed dostaniem się opiłków w układ nie ma ? Auto ma 138 tys przebiegu od pierwszego właściciela. Serwis wszystko na czas a pompa opiłkowała. Aż tak złe z tymi 1.5 dci ?