• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

praktyki w warsztacie czy w serwisie ?

Luuki098

Nowy
Punktów
0
Witam chodzę obecnie do 3 gim chcę się uczyć za mechanika teraz w tych sprawach jestem zielony,ale chce się nauczyć wszystkiego . Mam zamiar iść do zawodówki ... Mam taki problem otóż miałbym do wyboru praktyki w serwisie Renault które załatwia szkoła, ale wiadomo tam jest przeważnie wymiana ,przeglądy a nie naprawa wolałbym, jednak jakiś prywatny warsztat samochodowy gdzie nauczyłbym się mechaniki od podstaw. I moje pytanie jest takie czy na prawdę jest tak ciężko znaleźć praktyki w prywatnym warsztacie? od czego to zależy czy mnie przyjmą czy nie ? Jak wyglądają początki czy rzeczywiście będę się uczył naprawiać czy będzie to na zasadzie " przynieś,wynieś,pozamiataj" . Z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam

Luku

Dekoder
Zweryfikowany Mechanik
Punktów
317
Miasto
Nottingham
Na początku wszędzie będziesz od "przynieś, wynieś, pozamiataj" ale musisz się starać to przydzielą Cie do jakiegoś mechnika i będziesz się uczył. Byłem w 1 ASO (Toyota) i tam wbrew pozorom trafiały się roboty typu wymiana silnika.
Od dziś chwilowo siedzę we Fiacie i widzę że też machają normalne roboty nie tylko przeglądy.

Luuki098

Nowy
Punktów
0
Mimo chęci nauki tego zawodu mam jakieś dziwne wątpliwości że mogę sobie nie poradzić z mechaniką :/

Luku

Dekoder
Zweryfikowany Mechanik
Punktów
317
Miasto
Nottingham
Mechanik uczy się całe życie. Niema czego się obawiać tylko być ciekawskim.
Ja uczyłem się mechaniki pracowałem jako mechanik, a teraz np startuje na stanowisko sprzedawca części zamiennych magazynier i jestem po ZSZ. Więc będąc po mechanice mając masz spore możliwości bo "znając" części na to stanowisko też się nadajesz.

shrek

Moderator Car Audio
Zweryfikowany Mechanik