• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Skrzypiące zawieszenie AUDI A4 B6

Ursusraketa

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
20.09.2018
Postów
459
Punktów
116
Subaru 555
 

Załączniki

  • 4503806X2S9_1.jpg
    4503806X2S9_1.jpg
    1,1 MB · Wyświetleń: 3

rafimilan

Uczestnik
Dołączył
11.08.2024
Postów
27
Punktów
1
Pamiętam kiedyś klient sobie kupił zestaw werteila do paseratti i jak wyjeżdżałem na próbę to pękł wahacz na sworzniu i sworzeń wypadł razem z kulą
W moim A4 B5 mam całe zawieszenie z przodu z werteille z 6 lat albo może i więcej i do tej pory żadnych problemów z wahaczami, jedynie końcówki zostały wybite.
 

Drugi2

SuperMechanior
Dołączył
15.07.2020
Postów
4522
Porady
5
Punktów
1375
Pamiętam kiedyś klient sobie kupił zestaw werteila do paseratti i jak wyjeżdżałem na próbę to pękł wahacz na sworzniu i sworzeń wypadł razem z kulą

W moim A4 B5 mam całe zawieszenie z przodu z werteille z 6 lat albo może i więcej i do tej pory żadnych problemów z wahaczami, jedynie końcówki zostały wybite.

bo to zależy co włożyli do pudełka. a dokładniej co się udało taniej załatwić z którejś fabryki w chinach.
większość marek producentów części samochodowych to pakowacze. zamawiają partię produktu i wrzucają to do swoich kartoników. i tylko tyle.

widziałem filmik chyba na youtubie jak gościu otwiera sprzęgło luk a tam sachs. a w innym pudełku sachs były części luk'a :)

mnie się też trafiła akcja z termostatem do bmw. wziąłem coś ze średniej półki z hurtowni. po rozebraniu auta okazało się, że nie pasuje. pojechałem wymienić i był tylko jakiś najtańszy badziew. wziąłem i wracając zahaczyłem o serwis bmw. tam pokazali mi oryginał. uwierzcie, że był dokładnie taki sam jak to co miałem w rękach. jedyna różnica to zamazane pilnikiem numery i logo. zgadzało się wszystko- kształt, kolory, faktura. nawet ślady po formie odlewniczej były podobne.

pamiętacie jak niedawno pytałem o klucz do drążków kierowniczych?
po rozpakowaniu nowych części jeden przegub wewnętrzny biały, drugi czarny. pudełka wyglądały identycznie.

linka ręcznego. w hurtowni sprzedawca położył mi na stole 2 "torebki" z linkami. ten sam producent, te same numery części. naklejki różniły się trochę czcionką i wielkością. ale w środku jedna linka taka cieńsza, delikatniejsza. druga gruba pancerna i miała jakieś dodatkowe tulejki- osłony. oczywiście wziąłem drugą.
 

mototrampek

Bywalec
Dołączył
14.04.2016
Postów
68
Punktów
7
Miasto
Chorzow
skrzipi bo nie ma smaru olej ze strzykawki poprawi na krótki czas febi trw dobra jakość wymiana
 

andrzejgruz

Bywalec
Dołączył
13.11.2023
Postów
55
Punktów
6
Mam też stare wachacze na nich jest logo lemfordera oraz na na wachaczu prostym dolnym jest logo trw.
Czytam po forach i tak mnie kusi ten regum
 

rafimilan

Uczestnik
Dołączył
11.08.2024
Postów
27
Punktów
1
bo to zależy co włożyli do pudełka. a dokładniej co się udało taniej załatwić z którejś fabryki w chinach.
większość marek producentów części samochodowych to pakowacze. zamawiają partię produktu i wrzucają to do swoich kartoników. i tylko tyle.

widziałem filmik chyba na youtubie jak gościu otwiera sprzęgło luk a tam sachs. a w innym pudełku sachs były części luk'a :)

mnie się też trafiła akcja z termostatem do bmw. wziąłem coś ze średniej półki z hurtowni. po rozebraniu auta okazało się, że nie pasuje. pojechałem wymienić i był tylko jakiś najtańszy badziew. wziąłem i wracając zahaczyłem o serwis bmw. tam pokazali mi oryginał. uwierzcie, że był dokładnie taki sam jak to co miałem w rękach. jedyna różnica to zamazane pilnikiem numery i logo. zgadzało się wszystko- kształt, kolory, faktura. nawet ślady po formie odlewniczej były podobne.

pamiętacie jak niedawno pytałem o klucz do drążków kierowniczych?
po rozpakowaniu nowych części jeden przegub wewnętrzny biały, drugi czarny. pudełka wyglądały identycznie.

linka ręcznego. w hurtowni sprzedawca położył mi na stole 2 "torebki" z linkami. ten sam producent, te same numery części. naklejki różniły się trochę czcionką i wielkością. ale w środku jedna linka taka cieńsza, delikatniejsza. druga gruba pancerna i miała jakieś dodatkowe tulejki- osłony. oczywiście wziąłem drugą.
No możliwe że trafiłem na dobrą partię :D
 

andrzejgruz

Bywalec
Dołączył
13.11.2023
Postów
55
Punktów
6
TRW wychodzi koło 1100, ale wszystko trzeba osobno kupować, bo nie ma zestawu. A TRW szło na pierwszy montaz w fabryce, napewno dolny prosty wachacz. Teraz mam dylemat, nowe TRW, meyle, febi, lub regum po regeneracji
 

matus1014

SuperMechanior
Dołączył
14.02.2019
Postów
886
Punktów
165
Wiek
27
TRW wychodzi koło 1100, ale wszystko trzeba osobno kupować, bo nie ma zestawu. A TRW szło na pierwszy montaz w fabryce, napewno dolny prosty wachacz. Teraz mam dylemat, nowe TRW, meyle, febi, lub regum po regeneracji
Zakładałem koledze bodajże 1400zestsw febiego zrobił 30t km i nie narzeka,za to drugiemu założyłem zestaw denckermana i nie przejeździł roku sworznie duże luzy miały . Jakbym miał do swojego zakładać to tylko meyle HD. Powiem Ci jeszcze ciekawostkę jeśli sworznie dobre w oryginalnych wachaczach to kup tylko tuleje i przecisnij będzie najtaniej i na pewno najlepiej bo jakość sworzni oe nawet używanych to jest przepaść między najlepszym zamiennikiem a nawet między nowym oe z fabryki .
 

andrzejgruz

Bywalec
Dołączył
13.11.2023
Postów
55
Punktów
6
Powiem Ci jeszcze ciekawostkę jeśli sworznie dobre w oryginalnych wachaczach to kup tylko tuleje i przecisnij będzie najtaniej i na pewno najlepiej bo jakość sworzni oe nawet używanych to jest przepaść między najlepszym zamiennikiem a nawet między nowym oe z fabryki .
Gumy popękane więc raczej tego już nie uratuję, może oddam do regeneracji, a sam dołożę kalamitki dodatkowo do smarowania sworzni

Założone regenerowane zawieszenie, 500 km przebiegu i cisza, temat do zamknięcia
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

rafimilan

Uczestnik
Dołączył
11.08.2024
Postów
27
Punktów
1
Gumy popękane więc raczej tego już nie uratuję, może oddam do regeneracji, a sam dołożę kalamitki dodatkowo do smarowania sworzni

Założone regenerowane zawieszenie, 500 km przebiegu i cisza, temat do zamknięcia
ile płaciłeś za regenerowane wahacze?
 
Do góry Bottom