Ursusraketa
Zweryfikowany Mechanik
- Dołączył
- 20.09.2018
- Postów
- 459
- Punktów
- 116
Chyba 555
Link?Jak japoniec to jeszcze są japońskie firmy chyba 77
Jeden ch..j kto robi przy tym to wie.Chyba 555
W moim A4 B5 mam całe zawieszenie z przodu z werteille z 6 lat albo może i więcej i do tej pory żadnych problemów z wahaczami, jedynie końcówki zostały wybite.Pamiętam kiedyś klient sobie kupił zestaw werteila do paseratti i jak wyjeżdżałem na próbę to pękł wahacz na sworzniu i sworzeń wypadł razem z kulą
Pamiętam kiedyś klient sobie kupił zestaw werteila do paseratti i jak wyjeżdżałem na próbę to pękł wahacz na sworzniu i sworzeń wypadł razem z kulą
W moim A4 B5 mam całe zawieszenie z przodu z werteille z 6 lat albo może i więcej i do tej pory żadnych problemów z wahaczami, jedynie końcówki zostały wybite.
Ale to regenerowane, masz chęć to bież Ty w razie czego będziesz się kopał z koniem w razie wMam też stare wachacze na nich jest logo lemfordera oraz na na wachaczu prostym dolnym jest logo trw.
Czytam po forach i tak mnie kusi ten regum
No możliwe że trafiłem na dobrą partiębo to zależy co włożyli do pudełka. a dokładniej co się udało taniej załatwić z którejś fabryki w chinach.
większość marek producentów części samochodowych to pakowacze. zamawiają partię produktu i wrzucają to do swoich kartoników. i tylko tyle.
widziałem filmik chyba na youtubie jak gościu otwiera sprzęgło luk a tam sachs. a w innym pudełku sachs były części luk'a
mnie się też trafiła akcja z termostatem do bmw. wziąłem coś ze średniej półki z hurtowni. po rozebraniu auta okazało się, że nie pasuje. pojechałem wymienić i był tylko jakiś najtańszy badziew. wziąłem i wracając zahaczyłem o serwis bmw. tam pokazali mi oryginał. uwierzcie, że był dokładnie taki sam jak to co miałem w rękach. jedyna różnica to zamazane pilnikiem numery i logo. zgadzało się wszystko- kształt, kolory, faktura. nawet ślady po formie odlewniczej były podobne.
pamiętacie jak niedawno pytałem o klucz do drążków kierowniczych?
po rozpakowaniu nowych części jeden przegub wewnętrzny biały, drugi czarny. pudełka wyglądały identycznie.
linka ręcznego. w hurtowni sprzedawca położył mi na stole 2 "torebki" z linkami. ten sam producent, te same numery części. naklejki różniły się trochę czcionką i wielkością. ale w środku jedna linka taka cieńsza, delikatniejsza. druga gruba pancerna i miała jakieś dodatkowe tulejki- osłony. oczywiście wziąłem drugą.
Zakładałem koledze bodajże 1400zestsw febiego zrobił 30t km i nie narzeka,za to drugiemu założyłem zestaw denckermana i nie przejeździł roku sworznie duże luzy miały . Jakbym miał do swojego zakładać to tylko meyle HD. Powiem Ci jeszcze ciekawostkę jeśli sworznie dobre w oryginalnych wachaczach to kup tylko tuleje i przecisnij będzie najtaniej i na pewno najlepiej bo jakość sworzni oe nawet używanych to jest przepaść między najlepszym zamiennikiem a nawet między nowym oe z fabryki .TRW wychodzi koło 1100, ale wszystko trzeba osobno kupować, bo nie ma zestawu. A TRW szło na pierwszy montaz w fabryce, napewno dolny prosty wachacz. Teraz mam dylemat, nowe TRW, meyle, febi, lub regum po regeneracji
Gumy popękane więc raczej tego już nie uratuję, może oddam do regeneracji, a sam dołożę kalamitki dodatkowo do smarowania sworzniPowiem Ci jeszcze ciekawostkę jeśli sworznie dobre w oryginalnych wachaczach to kup tylko tuleje i przecisnij będzie najtaniej i na pewno najlepiej bo jakość sworzni oe nawet używanych to jest przepaść między najlepszym zamiennikiem a nawet między nowym oe z fabryki .
ile płaciłeś za regenerowane wahacze?Gumy popękane więc raczej tego już nie uratuję, może oddam do regeneracji, a sam dołożę kalamitki dodatkowo do smarowania sworzni
Założone regenerowane zawieszenie, 500 km przebiegu i cisza, temat do zamknięcia