1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Szkolenie na żywo dotyczące sprzęgieł samonastawnych (dzisiaj o godz. 14)

Dyskusja w 'Szkolenia dla mechaników' rozpoczęta przez użytkownika MotoFocus.pl, 27-03 19.

  1. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    6 883
    Docenione treści:
    3 909
    Miasto:
    turek
    czyli wszystko nowe i nie działa? a biegów nie blokuje czasem?
     
  2. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    1 511
    Docenione treści:
    2 239
    Miasto:
    Mazowieckie
    przed robotą wszystko było ok. tylko dwumas stukał, więc przy okazji wymiany słupka poszedł nowy komplet Sachs.
    Potem zaczęły sie jajca. Wkładałem potem jeszcze raz stary komplet, i po za tym, że pedał twardy to też brakowało sprzęgła.
    Skrzyni nie tykałem, oleju nie spuszczałem, półosi nie wyjmowałem, wybieraka nie rozpinałem.

    przejechane ma już z 500 km. na nowym sprzęgle, były próby przytarcia palenia itd.
    Na zimnym jest w podłodze, tak, że ledwo wsteczny wejdzie. Po paru kilometrach jest jeszcze gorzej, czasem nawet biegu nie idzie wyjąć. Tarcza na wałku chodzi bez zacięć. Wyjmowane sprawdzane naście razy.
    Na drugim warsztacie kilka dni temu odpowietrzali maszynowo i bez zmian.
    Padło pytanie o dystans pomiędzy skrzynia a silnikiem, ale to wykluczam, bo blokada rozrządu i czujnik wału musi być na swoim miejscu.
     
    Ostatnio edytowano: 12-05 19
  3. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    6 883
    Docenione treści:
    3 909
    Miasto:
    turek
    Luz na wałku był?
     
  4. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    1 511
    Docenione treści:
    2 239
    Miasto:
    Mazowieckie
    myślisz o łożysku na wałku sprzęgłowym w skrzyni biegów?
    no luz jakiś tam był, taki normalny.

    Tu już padają nawet takie pomysły, jak luz osiowy na wale korbowym.
    Szkoda klienta no i trochę mi że tak powiem...głupio.