• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Czym zajmujecie się w pracy??

maniek

Bywalec
Punktów
5
Miasto
Woj. Łódzkie
Witam
Ja w mojej pracy jestem mechanikiem pojazdów ciężarowych (MAN, SCANIA, DAF, MERCEDES) i chętnie pomogę w razie potrzeby. Samochody osobowe też naprawiam ale tylko w moim prywatnym warsztacie. Zajmuje się takrze lakierowaniem samochodów.
A Wy czym się zajmujecie??

maniek

Bywalec
Punktów
5
Miasto
Woj. Łódzkie
Przekładałem w wakacje anglika;) a wiosną będe przekładał sobie jakiegoś vw najprawdopodobniej. Jak będe miał jakieś problemy to wiem do kogo się zgłosić:)

mechanik86

Początkujący
Punktów
0
Miasto
Birmingham (UK) / Kielce
witam ja pracuje jako mechanik w warsztacie w anglii glownie zajmuje sie silnikami chetnie pomoge cos przetlumaczyc z angielskiego na polski w sprawach nazewnictwa czesci

Misiek

Administrator
Porady
6
Punktów
2811
Miasto
Szczecin
auto-mis.szczecin.pl
Prowadzenie warsztatu, glownie mechanika, troche anglikow ale glownie na wlasne potrzeby oraz w nadchodzacym roku porzadna diagnostyka.

mechanik86 napisał:
chetnie pomoge cos przetlumaczyc z angielskiego na polski w sprawach nazewnictwa czesci
Dobrze wiedziec kolego, taka wiedza na pewno sie przyda.

arni_poznań

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
3343
Miasto
PZ
kolego mechanik86, czy można wiedziec w jakim miescie w Anglii pracujesz?, bo ja pracowałem w gloucester w polskim warsztacie. Obecnie naprawiam autobusy w Murowanej goślinie pod Poznaniem, robimy przy nich głównie mechanike i elektryke, na nic innego nie mamy czasu bo jest nas tylko dwóch na 14 autobusów i 3 minibusy

Jawa151

Bywalec
Punktów
1