1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

MG ZT 2.5 190 benzyna problem z uruchomieniem silnika

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Gustlik0, 2-09 18.

  1. Gustlik0

    Gustlik0 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 13
    Postów:
    39
    Docenione treści:
    0
    ?? Nie czaje

    Czyli mam rozumieć że są sondy uszkodzone?

    I sory ale nie siedzę w mechanice więc wstawilem zapytania i filmiki żeby ktoś mi powiedział gdzie tkwi problem

    Na filmiku gdzie mam podpięty interfejs do obd widzę że obie sondy pokazują sygnał zaś w programie od instalacji gazowej sondy nie reagują
     
    Ostatnio edytowano: 3-09 18
  2. marcin www

    marcin www Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    325
    Docenione treści:
    32
    Stanislaw ma nerwa;)
     
  3. Gustlik0

    Gustlik0 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 13
    Postów:
    39
    Docenione treści:
    0
    To czego to jest wina tego palenia?:/
     
  4. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 786
    Docenione treści:
    740
    Miasto:
    Szczecin
    Brak wiedzy i umiejętności.
     
  5. Gustlik0

    Gustlik0 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 13
    Postów:
    39
    Docenione treści:
    0
    Aham no okej myślałem że to forum doradcze
     
  6. marcin www

    marcin www Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    325
    Docenione treści:
    32
    To forum odradcze niz doradcze:)
     
  7. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 786
    Docenione treści:
    740
    Miasto:
    Szczecin
    Forum doradcze to ELEKTRODA.PL
     
  8. marcin www

    marcin www Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    325
    Docenione treści:
    32
    Z elektrody jak nie bedzie ladnie pisal po polsku i z bledami ortograficznymi i stylistycznymi to go zaraz wyrzucą:)
     
  9. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    3 019
    Docenione treści:
    1 296
    Miasto:
    łódź
    kolego jak pompa bedzie dawala za malo paliwa to nie bedzie odpowiedniego cisnienia i wtryski nie dadza odpowiedniej dawki ----zrozum to ze to nie motor i gaznik opadowy ... tam ma byc odpowiednie cisnienie a im cieplejsze paliwo tym rzadsze a tam jest pompa zębata i juz ... a z tego co opisujesz wnioskuje ze ona jest winna
    manometr i jazda na test
     
  10. Gustlik0

    Gustlik0 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 13
    Postów:
    39
    Docenione treści:
    0
    Witam nie pisałem zgadza się wina była pompa paliwa tylko zastanawia mnie jeszcze fakt taki że jak pojadę nim gdzieś i jest zagrzany to jak zgaszeniu go i za 5min odpalę to najpierw wchodzi na 200obrotow a za chwilę dopiero na 900 i niewiem czego może być przyczyną w zbiorniku paliwa jest wszystko okej nowy filtr nowa pompa brakuje mi z tym pomysłu
     
  11. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 786
    Docenione treści:
    740
    Miasto:
    Szczecin
    Lerlauf Steller się zacina.
     
  12. Gustlik0

    Gustlik0 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 13
    Postów:
    39
    Docenione treści:
    0
    Co to jest ten LerlaufSteller? Regulator ciśnienia paliwa? Czy regulator wolnych obrotow
     
  13. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    8 346
    Docenione treści:
    4 480
    Miasto:
    turek
    Silniczek krokowy.
     
  14. Gustlik0

    Gustlik0 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 13
    Postów:
    39
    Docenione treści:
    0
    Czy on też może być sprawca delikatnego falowania obrotów i czasem tak jakby podszarpywania?
     
  15. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    8 346
    Docenione treści:
    4 480
    Miasto:
    turek
    Jeśli w nieodpowiedniej chwili zmieni się stosunek powietrza do paliwa, to jak najbardziej.
     
  16. Gustlik0

    Gustlik0 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 13
    Postów:
    39
    Docenione treści:
    0
    Czy muszę na coś zwrócić uwagę przy demontażu tego czujnika? Mam go umyć w benzynie a po złożeniu go trzeba jakaś adaptacje przeprowadzić?
     
  17. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    8 346
    Docenione treści:
    4 480
    Miasto:
    turek
    Jak go wymyjesz w benzynie, to zaś go nasmaruj. Bo inaczej nie będzie płynnie chodził.
    No i nie zawsze mycie przyniesie efekt.
     
  18. Gustlik0

    Gustlik0 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 13
    Postów:
    39
    Docenione treści:
    0
    A da się go jakoś sprawdzić? Przemierzyć?
     
  19. Gustlik0

    Gustlik0 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 13
    Postów:
    39
    Docenione treści:
    0
  20. Gustlik0

    Gustlik0 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 13
    Postów:
    39
    Docenione treści:
    0
    Witam problem z odpalaniem znalazłem jak zakręcę butle z gazem to auto na ciepłym normalnie odpala