• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Nowy Launch x431 EURO wersja 2025

blayders

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
10.10.2018
Postów
2229
Porady
1
Punktów
503
Miasto
Podkarpacie
1. Decyduje to ze w ogóle z czymś takim do mnie napisałeś na priv skoro ja wydziałem to ogłoszenie .
3. To był mój pierwszy raz kiedy oryginalny sprzęt odstawił taki numer . Za pieszym podejściem myślałem ze ja cos wchrzaniłem , za drugim podejściem coś mi nie pasowało , a trzecie to było warunki kontrolowane by się upewnić ze to problem po stronie oprogramowania od forda .
4. Pełny dotop jak aso ma tyko konto stworzone dla aso z wysłaną i dopisana głowica do niego przez stelantis . Konta niezależne czyli aftermarket nie ma pełnej funkcjonalności jak konto aso i tu głowicę możesz sobie sam dopisać do konta po zarejestrowaniu jako warsztat niezależny .
A osoba która kupiła odebrała osobiście , dostała loginy i hasła oraz podpięty mail do odzyskiwania hasła oraz krótkie szkolenie . Jak będzie chciała się ujawnić to się sama ujawni . A cenę za dostęp nie ustalam ja tylko moja wtyka w sao indywidualnie .
 
Ostatnia edycja:

malerikula

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
9.07.2017
Postów
532
Punktów
-36
Wiek
39
Miasto
Rybnik
1. Decyduje to ze w ogóle z czymś takim do mnie napisałeś na priv skoro ja wydziałem to ogłoszenie .
3. To był mój pierwszy raz kiedy oryginalny sprzęt odstawił taki numer . Za pieszym podejściem myślałem ze ja cos wchrzaniłem , za drugim podejściem coś mi nie pasowało , a trzecie to było warunki kontrolowane by się upewnić ze to problem po stronie oprogramowania od forda .
4. Pełny dotop jak aso ma tyko konto stworzone dla aso z wysłaną i dopisana głowica do niego przez stelantis . Konta niezależne czyli aftermarket nie ma pełnej funkcjonalności jak konto aso i tu głowicę możesz sobie sam dopisać do konta po zarejestrowaniu jako warsztat niezależny .
A osoba która kupiła odebrała osobiście , dostała loginy i hasła oraz podpięty mail do odzyskiwania hasła oraz krótkie szkolenie . Jak będzie chciała się ujawnić to się sama ujawni . A cenę za dostęp nie ustalam ja tylko moja wtyka w sao indywidualnie .
1 znowu nie na temat ty ogłoszenia nie dałeś inny użytkownik je dawał. Jeszcze raz gratuluje expełcie przez ł
3 to 3 sterowniki pod rzad czy dwa czy kazdy z osobna bo sie motasz w zeznaniach. Co do tej twojej głowicy wychodzi tak jak podejrzewałem funkcjonuje jako passthru z kontem oem dla niezależnych serwisów czyli to samo jak G-scan3 od 2019 roku czy autel 608, czy inne urządzenie po j2534.
o jakich dokładnie loginach piszesz? na jakiej stronie dla niezależnych warsztatów, service czy już po migracji zgrupą np dodge stelansis?
i jak w tym wypadku wypada te twoje rozliczenie, bo przeciez nie znasz abonamentu, pozerstwo obligatoryjne z twojej strony.
Ustal jakąś wersje ale jedną!!!!
 
Ostatnia edycja:

blayders

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
10.10.2018
Postów
2229
Porady
1
Punktów
503
Miasto
Podkarpacie
1. Tak nie ja dawałem ogłoszenie tylko ktoś inny i zapytałem z ciekawości dlaczego sprzedaje , on odpisał mi ze go zmienia na zenit a ty na priva chelpiąc się "patrz sprzedaje bo launch jest gorszy" . Możesz pisać sobie co chcesz , ale obiektywnie patrząc z boku wyglądało to w twoim wydaniu słabo . Chciałeś mi tym jakoś dobiec ?? Każdy ma swoje opinie , doświadczenia i z nie każdą wypowiedzią czyjaś musimy sie gadać . A nie którzy pod chodzą do tego ... hmm ... jak w filmie "Sami swoi" - Sąd sądem, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie . Jak ktoś inny to czyta - ludzie więcej luzu . Wystarczy ze pis i po nas polaryzują .
3. Teoretycznie 3 sterowniki , jeden był w samochodzie klienta a dwa to były moje prywatne/warsztatowe ., które trzymam na tzw. podmiankę .
4. To jest dedykowana głowica firmy mopar która w środku jest jak mikro-komputer wykonawczy z pamięcią buforową 16 GB . Dlatego tylko ta głowica obsługuje wszystkie funkcje ASO oraz inżynieryjne ( w polsce te uprawnienia ma tylko serwis z Krakowa ] .
W przydatku konta aftermarket możesz sobie dopisać nawet głowicę np od launch passthru ale ten typ konta ma ograniczenia i część bardzo przydatnych funkcji nie działa np wymuszony flash sterowników .
Masz oddzielny login dla pojazdów na fca europa odzielny na fca usa oraz odzielny na samochody psa . Na ten moment jeszcze niema jednego loginu na cały koncern stelantis .
To nie żadne pozerstwo . Mam kontakt z 3 a obecnie z 4 osobami które maja sprzęt i konto z tego samego źródła o tej samej funkcjonalności ale każda płaci inna kwotę raz w roku . Nie wiem dlaczego tak jest , nie ja to ustalam .
 
Do góry Bottom