1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Passat B5 1.9 TDI AHH Wymiana silnika

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika turbokrzychu, 20-04 19.

  1. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 840
    Docenione treści:
    179
    Miasto:
    wólka
    Secjalne szklanki , które mają się rozpadać podczas kolizji nie uszkadzając zaworów i takie pewnie były - jakie numery poychaczy ?
     
  2. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    368
  3. Janoo

    Janoo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-10 18
    Postów:
    41
    Docenione treści:
    4
    Swoją drogą to ciekawe ile miał przeciągnięte od planowanej wymiany rozrządu tj 90 000 km.
    Swoją drogą to ilość zębów na pasie jest taka sama jak w innych 1,9 TDI z pompą rotacyjną, ale własnie e ze względu że jest tam pompa 11 to przychodzi mocniejszy pasek, więc trzeba zamawiać pasek czy też cały zestaw typowo pod AHH, bo ten dedykowany pod AHH jest własnie wytrzymalszy.

    Ja do swojego AHH zalożyłem zestaw z contitech o numerze CT945K2
     
    Ostatnio edytowano: 1-05 19
  4. turbokrzychu

    turbokrzychu Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-05 14
    Postów:
    372
    Docenione treści:
    80
    Rozrząd miał przjechane 110tyś, hydroszrosy nie uratowały zaworów bo prawie każdy trafiony.
    A tak po za tym wszystko złożone, passat lata jak szalony :) wszystko mnie wyszło razem z zakupem auta 1600zł po dobrych rabatach i w sumie mam teraz dobre auto za te pieniądze. Jedynie wyskoczył błąd wyprzedzania czasu wtrysku ale to pewnie kwestia regulacji. Trochę na ciepłym ciężko zapala. Ale zasuwa po za tym jak wściekły ;)
     
  5. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    368
    Pompe pyknij na kółku . 1600zl za auto i naprawa czesci?
     
  6. turbokrzychu

    turbokrzychu Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-05 14
    Postów:
    372
    Docenione treści:
    80
    Niee razem zakup auta 700zl plus graty. :) No właśnie muszę zobaczyć, w vscanie mam bloki i gdzieś tam jest wyprzedzanie wtrysku tylko nie wiem na który patrzeć. Bo ciężko odpala jak postoi zauważyłem, i kopci na biało ropą. Chyba że to kwestia grzania świec. Same świece są dobre, jedna była spalona ale wymieniłem. Ale muszę sprawdzić te przewody. Strasznie krótko grzeje ogólnie.
     
    Ostatnio edytowano: 2-05 19