• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Relay 2.2 HDI 2008 nie odpala, brak komunikacji z ECU, brak check engin lampki.

tom73

Początkujący
Punktów
0
Miasto
Bournemouth
Witam.

Na wstepie prosze o wyrozumialosc . Nie jestem zawodowym mechanikiem jak tez nie mam doswiadczenia w pisaniu na forach. Czlek starej daty i tyle.
Kupilem kolejnego Relay 2.2 z mysla o kamperze . Mialo byc tylko sprzeglo do roboty a okazalo sie ze rozrusznik zjarany na wegiel. Widocznie krecili az sie zagotowal. Dalem nowy i bryka odpalila. Deska czysta , zadnej kontrolki . Pracowal tez OK. Brak czasu wiec autko czekalo 7 tyg na sprzeglo. Po wymianie klapa. Lapie kilka pierwszych zaplonow i dalej nic.Cisza. I tak za kazdym razem. Pierwsze tloki lapia i dalej nic. I teraz najlepsze. Po podlaczeniu Diagbox brak komunikacji z ECU. Okazalo sie brakowalo bezpiecznika po stronie pasazera nr 39. Dalem bezpiecznik i pojawilo sie napiecie na OBD . PIN 1,2 ,7,10,16. Diagbox laczy sie z ECU ( widzi tylko wtryski. Reszta podaje jako 'brak polaczenia'. Czyli nie mozna zobaczyc zadnych czujnikow na silniku. Z tego co znalazlem na necie to sprawdzilem kable na CAN H i CAN L. Napiecie na obu w granicach 2.46-2.48 V. Mierzylem na wyjsciu z ECU, potem na kostce w skrzynce z becpiecznikami. To co znalazlem na ten temat to napiecie powinno isc na piny w OBD 15,13,11 ( ale sa rozne dane wiec dokladnie nie wiem). Wczasie krecenia obrotosciomierz pokazuje ok 250-300rpm. W zadnym momencie nie swieci sie czeck engine. Zaczynam wymiekac. Jakies pomysly ??? Bezpieczniki sprawdzone, aku nowe i nabite na full, paliwo podaje,czujnik cisnienia paliwa sprawdzony. Fajnie jak by sie udalo dojsc co z tym OBD.
Pozdrawiam

M hd

SuperMechanior
Porady
2
Punktów
110