Błędy po kasowaniu:
17564- Czujnikciśnienia w kolektorze(G71)-zwarcie do masy
17569-Czujnik temperaturykolektora(G72)-zwarcie do plusa
17571-Czujnik temperaturypaliwa (G81-zwarcie do plusa
Grupa 000 / poz.8 wartość (000) uszkodzony czujnik temp.w kolektorze ssącym, powinno być 182-50 gdzie182 to 10*C 50 to 100*C.
Grupa 001 / poz.4 (61,2*C) wartość temp.płynu za niska logi robimy jak tu jest wartość 80-100 *C (jeżeli więcej temp. nie wyciąga to uszkodzony czujnik lub ktoś już opornik wstawił bo źle mu odpalał i zaniżył temperaturę do rozruchu.(wartość z poz 4 porównać do wskazań na desce rozdzielczej)
Grupa 003 / poz3 186,2 mg/skok. rzeczywista zasysana masa powietrza jest za niska sprawdzić szczelność układu ssącego (lewe powietrze) lub uszkodzony przepływomierz
Grupa 007 /poz .3 135,9*C za duże wskazanie temp. zasysanego powietrza powinna być zbliżona do temp. otoczenia, poz4 temp. płynu za niska opisywałem wyżej.
Logi dynamiczne zrób po naprawie tego co ci napisałem a te co wkleiłeś są nie tak zrobione, robisz tak wchodzisz w grupy 008,010,011 na dole po prawej wciskasz LOG rozpędzasz się wkładasz 3 bieg wciskasz na dole start i dusisz do 4000 obr/min i wciskasz stop potrzebna 2 osoba do pomocy.
Grupa 013 / Regulator równomiernej pracy ,dawka wtrysku na poszczególne cylindry 1,2,3,4 powinny się zawierać w zakresach -2,8 do+2,8 mg/skok .... Układ wtrysku zarządza regulacją spoczynkową, rozpoznaje różnice w mocy miedzy poszczególnymi cylindrami np. sprężanie lub przepustowość wtryskiwacza. Jeżeli wykryje odstępstwo to natychmiast zasila większą lub mniejsza dawka paliwa i tak:
+ do mg/skok : cylinder wykazujący słabszą moc i zasila większa ilością paliwa,
- do mg/skok : cylinder wykazuje większa moc i zasila mniejsza ilością paliwa, twoje wskazania w tej grupie nasuwają mi taka teorię silnik nie ma na 2 i 3 cylindrze ciśnienia i obstawiał bym ten opornik w układzie czujnika temperatury płynu bo po prostu silnik nie zapalał. Zmierz ciśnienie na cylindrach.
No może pora spać rozpisałem się troszkę miłej lektury.
Pozdrawiam i sory jak coś poprzekręcałem(poprawcie) bo miałem ciężki dzień w robocie a jeszcze chciałem Ci odpowiedzieć.
O masz jeszcze grupa 018 / no masz babo placek 2 i 3 cylinder ma być zero czyli masz 6 to uszkodzony zawór pompki lub coś z paliwem powietrze itd itp.
Szukaj chłopie
Ja zamiast spać się produkuje a w pierwszych postach napisałem sprawdź przepływomierz ( jak masz kompa z vag to najlepiej grupą 003BS) logi miałeś całkiem całkiem 18 grupa OK a ty pompo-wtryskiwacze jakieś kupujesz gówniane i wkładasz???? Coś nie czaję pisałem ci też w pierwszych postach jak się logi robi a Ty jakąś lipę odwaliłeś ehhhh. i czujnik temp. powietrza chyba też był dobry pewnie wtyczki nie wpiąłeś no nic ....
DOBRANOC