Nie wiem czy dobrze myślę co masz na myśli, ale byłem przy sprawdzeniu wtrysków z samego rana, maszyna była przy mnie włączana.Widzę ,że masz wtryskiwacze elektromagnetyczne jeszcze , sprawdź je na przelew na aucie podczas rozruchu po nocy.
To że sprawdziłeś na maszynie to nie znaczy że są dobre ,możesz mieć dobre dawki przelewy na rozgrznym, ale po nocy już tak może nie być ,płyn probierczy pewnie był nagrzany na testach . Miałem wtryskiwacze które trzymałem tydzień na maszynie bez podgrzewania i dopiero było widać problemy .
Jak wygląda test na maszynie
Wrzucasz wtryski
Podgrzewasz płyn
Odpowietrzasz i po takim zabiegu już nie masz awari rozruchu po nocy
Pozniej mierzysz dawki i przelewy
Możesz sprawdzić szczelność ,ale to wszystko po odpowietrzeniu które polega na podaniu na wtryskiwacz ciśnienia i wysterowaniu go .
Przed chwilą klient do mnie dzwonił, że dziś cieplej, to auto odpaliło dużo lepiej, bez długiego kręcenia, i nierówno pracował tylko chwilę, ale nie wiem co temperatura mogła zmienić na braki w ciśnieniu paliwa, czujniki temperatury były zbieżne wszystkie (paliwo plyn powietrze)