1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Jakiej firmy instalację LPG polecacie

Dyskusja w 'Instalacje gazowe' rozpoczęta przez użytkownika arni_poznań, 7-04 11.

  1. kristinata

    kristinata Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-01 12
    Postów:
    51
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Nowa Sol
    Witam ja w swoim volvo v40 mam instalacje zalozona w 2007 roku w poznaniu u Pana Domanskiego i jak do tej pory zadnego problemu autko z 2000 roku jedynie w tamtym roku serwis regulatora Syn posiada volvo z 98 roku i zalozyl staga 300 w poznaniu w dobrej firmie Pitec i jest rowniez bardzo zadowolony
     
  2. S-LINE

    S-LINE Gość

    Offline
    nie wiem jak inni uzytkownicy ale ja jestem za STAG-iem montuje tego na serio duzo BRC tez montowalem ale niestety to juz nie to BRC cp bylo kiedys...stag jest tani w utrzymaniu i sa tanie czesci zamienne...np wtryskiwacz do BRC kosztuje okolo 200-230zl w zalezonosci do jakiej mocy itd...filtr fazy lotnej normalnie kosztuje cos kolo 20 zl max do brc sam wklad kosztuje od 35 do 50 zl... standardowo Stag wyposazony jest w map sensor a BRC tego nie ma mozna miec ale oczywiscie za dodatkowa oplata...nie robie tu reklamy STAG-owi ale niestety taka jest prawda dlaczego gazownicy polecaja BRC bo maja z tego wieksza kase (montaz naprawa itd) jezeli mialbym wydac 3000zl lub 2200zl i miec pozniej tani serwis to sami to ocenice...
     
  3. ludo44

    ludo44 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-11 11
    Postów:
    2 385
    Docenione treści:
    313
    Od 2 lat montuje staga i nie było reklamacji. Powiem tak dobry sprzęt i dobra cena.
     
  4. WMserwis

    WMserwis Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-12 11
    Postów:
    1 910
    Docenione treści:
    296
    Miasto:
    Wołomin
    Adres strony:
    A ja polecam steffanelli założyłem w przeciągu 4 miesiecy 9 szt i jest spoko
     
  5. darek40

    darek40 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-09 11
    Postów:
    277
    Docenione treści:
    29
    Miasto:
    warszawa
    a ja uważam że gaz jes dobry do kuchenki a nie do samochodu:p
     
  6. mathiass

    mathiass Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    1-10 11
    Postów:
    962
    Docenione treści:
    118
    wyjscie jest jedno - nie przerabiac na gaz
     
  7. Rapid v6

    Rapid v6 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-04 11
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    ja również polecam Staga...do tego reduktor Zavoli dobrze sie sprawuje..
     
  8. trebor70

    trebor70 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    13-07 11
    Postów:
    3 219
    Docenione treści:
    392
    Miasto:
    lubelskie
    i wtryski hana
     
  9. Jarek#1

    Jarek#1 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    22-01 12
    Postów:
    55
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    San Bernardino, Kalfornia, USA
    temat stary ale dopisze parę słów ! w USA nikt prawie nie jeździ na gazie ( gas w angielskim amerykańskim słownictwie to benzyna) patrząc jak benzyna dzięki Bushowi wzrosła 4 krotnie zastanawiałem sie czy nie warto przerobić aut na gaz .I problem jak chcesz to zakładać będziesz musiał iść do wiezienia i zapłacisz 25 tyś $
    chyba ze założysz do auta ktore nie wymaga sprawdzianu emisyjnego (czyli Kalifornia przed 76 a arizona przed 67 ! oczywiście pozwalają mieć auta na gaz ale oryginalnie zrobiony przez fabrykę . Auta takie można dostać na rządowych aukcjach , głównie auta takie były sprzedawane dla osób pracujących w rządzie !!!
    jeśli osoba prywatna lub fabryka chce coś takiego wpuścić na rynek to musi zapłacić za testowanie od 100K do 200K firmie rządowej . Kropka . ostatno Honda zaczęła sprzedawać auta na gaz naturalny czyli taki jak mamy w domach !auto jak wyszło dostało ulgi podatkowe od rządu i stanu nawet sprzedawali specjalne kompresory do garażu aby prze pare godzin napełniały auta gazem domowym ( z 4500 zmniejszyli do 1500 dolców) ale niestety dla zwykłych ludzi już rabatu nie ma ! na auto trzeba czekać prawie 1/2 roku . no niestety koncerny naftowe robią co chcą ! nie wspomnę o autach elektrycznych !
     
  10. fazior

    fazior Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-01 12
    Postów:
    21
    Docenione treści:
    1
    A ja proponuje Landi Renzo drogi ale naprawde dobry mam w lagunie 2.oT i już jest w aucie 7 lat i nie ma z nim problemu.
     
  11. robert 16v

    robert 16v Nowy

    Offline
    Dołączył:
    6-07 12
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Radomsko
    lub do laguny 1.6 16v 1999r
     
  12. mlody67

    mlody67 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-06 12
    Postów:
    1 252
    Docenione treści:
    114
    Miasto:
    Wrocław
    Ja też obstaję przy Landi Renzo, nieraz lepiej zapłacić parę złotych więcej i mieć spokój.
     
  13. Daniel

    Daniel Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-03 11
    Postów:
    22
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Chojnów
    Jeszcze raz obstaję za stagiem 300+, jeżdżę od ponad roku A4 1,8T i jak do tej pory nie narzekałem. Choć pojawiły się małe problemy jak np. wyjaśniła się sprawa ubywającego płynu chłodzącego (nieszczelne wężyki przy parowniku). Poza tym ogólnie jest dobrze no może jeszcze było by się można przyczepić paru rzeczy, jak ostatnio sporo zwiększone spalanie z 11l na 14,5l (letnią porą potrafiłem zejść do 10l przy jeździe mieszanej) teraz co bym nie robił poniżej 14l nie schodzi.
     
  14. mlody67

    mlody67 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-06 12
    Postów:
    1 252
    Docenione treści:
    114
    Miasto:
    Wrocław
    Daniel to bardzo duży skok spalania, to nie wiem czy to jest dobra reklama dla tej instalacji
     
  15. robert 16v

    robert 16v Nowy

    Offline
    Dołączył:
    6-07 12
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Radomsko
    a kto w rejonach Radomska dobrze zakłada instalacje gazową oczywiście jeżeli ktoś z okolic:)
     
  16. mlody67

    mlody67 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-06 12
    Postów:
    1 252
    Docenione treści:
    114
    Miasto:
    Wrocław
    kiedyś słyszałem o eko system
     
  17. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 082
    Docenione treści:
    1 847
    Miasto:
    Sląsk
    a ja polecam Agisa mam w swojej C5 3V6 i jest to jedyna instalacja ktora pozwala na niskie spalanie jak i doskonała prace silnika . Wtryski Hana 2000 a reduktor ktory obrobi 207 koni to jedynie IG1
     
  18. ergoline

    ergoline Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-07 12
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warmińsko-Mazurskie
    Stag-300 Plus +Hana zielone 2000 , reduktor AC R01-250KM (dostałem go do testów z firmy AC), taki zestaw montowałem do Subaru Tribeca 3.0 .
     
  19. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 082
    Docenione treści:
    1 847
    Miasto:
    Sląsk
    bo to stag , nie mam pojecia dlaczego nim sie tak zachwycają , ale moze sa powody ku temu , u mnie tylko staga montują i też nie potrafią uzasadnić dlaczego .
     
  20. mlody67

    mlody67 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-06 12
    Postów:
    1 252
    Docenione treści:
    114
    Miasto:
    Wrocław
    marek ja też tego nie rozumiem skoro są takie "niewielkie" problemy jak ten powyżej...
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. brc czy stag

    ,
  2. stag vs brc