1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Opel zafira B 2.2 Direct -Benzyna 2005r. Usterka układu ciśnienia paliwa

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Markson43, 31-05 18.

  1. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 244
    Docenione treści:
    1 309
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
  2. slawek2007.28

    slawek2007.28 Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    28-02 18
    Postów:
    348
    Docenione treści:
    45
    Miasto:
    Ostrołęka
    Od 2001 w serwisie opla, nie powiem gdzie. I powiem że nie wiem nic o tych usterkach.
     
  3. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    3 903
    Docenione treści:
    541
    Miasto:
    Szczecin
    Pisałem wyżej że przerabiałem temat. Kolega z Londynu wypisał możliwe przyczyny i usterki.
    Naprawa jest cholernie droga, też o tym pisałem . Proszę nie wymyślajcie prochu dawno wynaleziony.:banghead:.
    Ad slawek 2007.28 temat był dla Ciebie za trudny dlatego Ci go nie dali.
     
  4. Markson43

    Markson43 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-05 14
    Postów:
    579
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    Rzeszów
    No i co panowie co jest uszkodzone....czy komuś pomiary itd.coś powiedziały?
    Problem jest taki po rozgrzaniu auta pompa wysok.cisnienia podnośi ciśnienie z 5000KPa do 13000KPa a auto tylko na biegu jałowym.I samo gaśnie po osiągnięciu 13000KPa.
    Można to robić w kółko do znudzenia.
     
    Ostatnio edytowano: 2-06 18
  5. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    3 903
    Docenione treści:
    541
    Miasto:
    Szczecin
    Daj to komuś kto będzie wiedział co zrobić, przestań płakać.
     
    jurek1313 lubi to.
  6. Markson43

    Markson43 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-05 14
    Postów:
    579
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    Rzeszów
    Wszyscy płaczemy....i nie pisz tak.Lepiej było nic nie pisać i zachować twarz.Takie rady są zawsze na końcu tematu.Na każdym forum.
    Ktoś inny jak robi takie przypadki w tych autach to jestem pewien że ma na półce regulator,czujnik i pompe wys.Ciś i problem rozwiązuje w jedną godzinę i nie bawi się w pomiary.
     
    Ostatnio edytowano: 2-06 18
  7. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 244
    Docenione treści:
    1 309
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    ,
     

    Załączone pliki:

    Markson43 lubi to.
  8. Markson43

    Markson43 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-05 14
    Postów:
    579
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    Rzeszów
    Są nowe wieści...autem można jechać sporo kilometrów ale wystarczy zostawić go na wolnych obrotach i po chwili gaśnie.
    Czyli jadąc ciśnienie spada.A na wolnych zaraz rośnie i gasi auto.Czekam 1 min.i mogę podjechać kawałek ale też zgaśnie.
    Jutro też zrobię pomiary które podał mechanik.k
     
  9. Markson43

    Markson43 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-05 14
    Postów:
    579
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    Rzeszów
    Za cholerę nie mogę odszukać powrotu paliwa w tym cudnym aucie.
    Z baku idą dwie rurki wiadomo paliwo i powrót.Paliwo wiem bo ładuje pięknie ale powrót to nie wiem....
    Idzie druga rurka z baku ale przez filtr węglowy ...co to za dziwadło...aż wstyd ale nie wiem.

    Odpiąłem drugą rurkę przy silniku i pod autem i paliwo z powrotem nie leci.Tu jest chyba inne rozwiązanie bez powrotu .Lekko dmuchnołem kompresorem to ciężko to idzie no ale jest po drodze filtr....
     

    Załączone pliki:

    • new.jpg
      new.jpg
      Rozmiar pliku:
      1,1 MB
      Wyświetleń:
      15
  10. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 079
    Docenione treści:
    1 840
    Miasto:
    Sląsk
    Odepnij ten podejrzany powrót i do butelki zobacz co się dzieje
     
  11. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 244
    Docenione treści:
    1 309
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    Marek kope czasu.
     
  12. Markson43

    Markson43 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-05 14
    Postów:
    579
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    Rzeszów
    Jednak to nie powrót bo tą drugą rurką to robi silnik podciśnienie.Czyli wyciąga z baku opary do silnika .
    Gdzie jest ten powrót....? Ale jaja :)
    To ta czarna rurka wchodzi do elektrozaworu a potem do kolektora ssącego.
    Niebieską pompuje paliwo .

    Zostawiam ten powrót w spokoju.To nie tędy droga.
     

    Załączone pliki:

    Ostatnio edytowano: 6-06 18
  13. fructon

    fructon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-04 12
    Postów:
    1 666
    Docenione treści:
    556
    Miasto:
    Kraków
    Adres strony:
    Zainteresuj sie regulatorem cisnienia paliwa na szynie .
     
  14. Markson43

    Markson43 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-05 14
    Postów:
    579
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    Rzeszów
    Wszystko pod kontrolą...czekam na część zamienną.
    Dzięki za info.
     
  15. Markson43

    Markson43 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-05 14
    Postów:
    579
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    Rzeszów
    Auto zrobione i nie dawałem komuś co się zna! tak jak odsyłają co nie którzy z tego forum.
    Trochę nadziei dla uczących się :)
    Z pomocą Marka S. z tego forum układ paliwowy został ogarnięty co i jak i dlaczego...itd.
    Wymyślił dobry patent na trafność usterki i auto śmiga aż miło :)
     
    komar200, toomii76 oraz Stanisław 1946 lubią to.
  16. toomii76

    toomii76 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    2 017
    Docenione treści:
    529
    Miasto:
    turek
    Więc było coś na rzeczy?
     
  17. Markson43

    Markson43 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-05 14
    Postów:
    579
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    Rzeszów
    W tym układzie nie występuje osobny powrót paliwa tylko jest realizowany tą samą rurką co pompuje pompa z baku.A druga rurka jest do pobierania opar z baku czyli przewietrzanie baku i jest w niej podciśnienie.
     
    toomii76 lubi to.
  18. Markson43

    Markson43 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-05 14
    Postów:
    579
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    Rzeszów
    A i chciałem podziękować też Mechanikowi K. bo w jego informacjach jak byk pisało co może być tego przyczyną.
     
    komar200 lubi to.
  19. jurek1313

    jurek1313 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    661
    Docenione treści:
    27
    Miasto:
    wólka
    A i chciałbym sie dolączyć do podziękowań dla Mechanik.k