Ja bym raczej szarpal nagrzewnice, w clio 2 czesto wystepuje podobna usterka. Weze gorace ale ciepla brak, winne sa skrecone lamelki w rurkach nagrzewnicy, sa z tworzywa i po X latach pekaja zatykajac przeplyw. Przeplyw jest wystaczajacy na tyle zeby weze byly gorace, nawet powietrzem da sie dmuchnac. Zdejmij oba weze od nagrzewnicy i dmuchnij sprezonym powietrzem, jak wyleca kawalki jakby zmielonego plastiku to mozesz juz cieszyc sie na fakt wymiany nagrzewnicy![]()
nie wszystko ołówkiem naprawisz codziedziennie jak otworzysz oczy to wiesz że zyjesz i nic poza tym zabardzo podnieciłes sie tym ołówkiem .No co z tą nagrzewnicą?Zawracasz ludziom głowę i znikasz?.
Trzeba do zaklejania tych otworów deche zrzucać? Ja zauważyłem u siebie w kratkach nawiewu właśnie taką gąbke i ogrzewanie siadło...nie no nurkować pod dechę możezanim ją ściągnie... jest jeszcze jeden temat, u mnie w klapach były dziury, to taka dziwna konstrukcja niemców, pozaklejałem je siką i taśmą, trzyma do dziś ...
![]()
syfa pudrem nie wyleczy ...
No niestety klapy są w samym środku mieszalnika powietrza, trzeba rwać deskę wspornik deski, środkowy tunel, kolumnę kierowniczą (żeby łatwiej było wyjąć deskę)Trzeba do zaklejania tych otworów deche zrzucać? Ja zauważyłem u siebie w kratkach nawiewu właśnie taką gąbke i ogrzewanie siadło...