Szanowni,
Proszę o pomoc. (piszac kreski mam na myśli obroty, scenic obrazuje je w ten sposób)
Gdy uruchamiam silnik (tylko na ciepłym) to przez 2-3 sekundy obroty spadają co widać na liczniku są wtedy 3 kreski a po chwili już są 4 i obroty ok.
W czasie, gdy są wyświetlone 3 kreski na obrotomierzu czuć także, ze obroty są za niskie…
Na zimnym obrotomierz pokazuje zawsze 4 -5 kresek.
WYMIENIONO (ale nie wiem czy objaw był przed wymianami, bo ledwo co kupiłem auto i oddałem auto na serwis);
KZFR z rozrządem,
Świece,
Olej 5w40 Shell zalany + wymiana filtru
Byłem u elektromechanika gdzie…
WYKONANO (już po zauważeniu za niskich obrotów);
Czyszczenie przepustnicy z adaptacja
SPRAWDZONO;
Błędy na komputerze - brak,
Elektromechanik powiedział, ze nie ma potrzeby wymieniać elektrozaworu, bo chciałem to zrobić, natomiast mój obecny przeczyścił przy okazji, bez poprawy.
Dodam, ze wyczytałem z opinii, niektórych, ze może to być (nie sugerując);
-czujnik zmiennych faz rozrządu?
-czujnik temperatury powietrza na splocie?
-sprawdzić czy jest zakodowany właściwy alternator w UCH? (ale nie wiem o co chodzi)
Ponizej mój filmik z odpalania auta na ciepłym, gdzie występuje problem;
A to jeszcze filmik z uruchomienia na zimnym dla porównania;
Dziekuje i proszę o pomoc.
Proszę o pomoc. (piszac kreski mam na myśli obroty, scenic obrazuje je w ten sposób)
Gdy uruchamiam silnik (tylko na ciepłym) to przez 2-3 sekundy obroty spadają co widać na liczniku są wtedy 3 kreski a po chwili już są 4 i obroty ok.
W czasie, gdy są wyświetlone 3 kreski na obrotomierzu czuć także, ze obroty są za niskie…
Na zimnym obrotomierz pokazuje zawsze 4 -5 kresek.
WYMIENIONO (ale nie wiem czy objaw był przed wymianami, bo ledwo co kupiłem auto i oddałem auto na serwis);
KZFR z rozrządem,
Świece,
Olej 5w40 Shell zalany + wymiana filtru
Byłem u elektromechanika gdzie…
WYKONANO (już po zauważeniu za niskich obrotów);
Czyszczenie przepustnicy z adaptacja
SPRAWDZONO;
Błędy na komputerze - brak,
Elektromechanik powiedział, ze nie ma potrzeby wymieniać elektrozaworu, bo chciałem to zrobić, natomiast mój obecny przeczyścił przy okazji, bez poprawy.
Dodam, ze wyczytałem z opinii, niektórych, ze może to być (nie sugerując);
-czujnik zmiennych faz rozrządu?
-czujnik temperatury powietrza na splocie?
-sprawdzić czy jest zakodowany właściwy alternator w UCH? (ale nie wiem o co chodzi)
Ponizej mój filmik z odpalania auta na ciepłym, gdzie występuje problem;
A to jeszcze filmik z uruchomienia na zimnym dla porównania;
Dziekuje i proszę o pomoc.
