• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

szkolenie, nauka, praktyka dla uczniów niezwiązanych z kierunkiem mechanika

K4millo

Początkujący
Punktów
0
Witam, Jestem uczniem 3 klasy technikum w kierunku informatyk. Nie za bardzo mnie interesuje ten kierunek niestety jak wybierałem kierunek w szkole to nie było u mnie w szkole kierunku technik mechanik. Nie chciałem iść nigdzie daleko do innej szkoły w innym mieście. I moje pytanie brzmi tak czy jak skończę 18lat to czy moge liczyć na możliwość nauki w warsztacie samochodowym prywatnym. Czy totalnie nie ma opcji na coś takiego i że nikt nie przyjmie informatyka bez żadnego wykształcenia. Coś wiem o samochodach bo się interesuje tym tematem ale nie lubie sie uczyć z kartek czy z interesu interesuje mnie bardzie praktyka i praca z prawdziwym sprzętem. Jak ktoś miał taki problem i wie jak to wygląda między innymi jak wygląda taka nauka w warsztacie to prosił bym o informacje na ten temat. I jeszcze jedno pytanie czy jest szansa żeby ktoś mnie przyjął na wakacjach na 1 lub 2 miesiąca. Zaznaczamy że nie chodzi mi o żadne wynagrodzenie w postaci pieniężnej chodzi tylko o wiedzę którą będę miał zapisaną w cv i głowie która mi może sie przydać w życiu na drodze mechanika. Co mi takie doświadczenie da czy ktoś potem chciał mnie przyjąć do pracy jako mechanik ta umowe i za wynagrodzenie pieniężne. to chyba wszystko. pozdrawiam i z góry dzięki za wyjaśnienie mojego problemu.

Danmar

Zweryfikowany Mechanik
Porady
3
Punktów
126
Miasto
Wielkopolska