1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Volvo v40 2001 2.0T - problem z odpalaniem, błąd 70(p0335)

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika Szczepan119, 29-08 20.

  1. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    5 519
    Docenione treści:
    895
    Miasto:
    Szczecin
    To się nazywa wariator, ktoś mało rozgarnięty to montował.
     
  2. Szczepan119

    Szczepan119 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-09 15
    Postów:
    142
    Docenione treści:
    9
    Wiem że się nazywa wariator, w jakim sensie mało rozgarnięty ?
     
  3. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    5 519
    Docenione treści:
    895
    Miasto:
    Szczecin
  4. Szczepan119

    Szczepan119 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-09 15
    Postów:
    142
    Docenione treści:
    9
    Nie wiem w czym problem skoro po rozblokowaniu wariatora błąd zniknął ale kiedy z powrotem się napełnił olejem, znów zaświecił
     
  5. Szczepan119

    Szczepan119 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-09 15
    Postów:
    142
    Docenione treści:
    9
    Chyba się trochę źle zrozumieliśmy wcześniej ale nieważne. Dla osób szukających rozwiązania to mieliście racje na początku. Koło zamachowe źle przykręcone
     
  6. Jarzi

    Jarzi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    4 903
    Docenione treści:
    1 339
    Miasto:
    Kaczory
    :D to się tak dało?
     
  7. Szczepan119

    Szczepan119 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-09 15
    Postów:
    142
    Docenione treści:
    9
    W sensie nie widzę innego wytłumaczenia ale Koło zamachowe miało Tulejkę która teoretycznie pasowała w jedno miejsce i w momencie porównywania tych kół wyszło ze są takie same wiec założyliśmy z powrotem stare i jak się okazało po założeniu nagle cudowne ozdrowienie błędy znikły samochód pali od strzała wiec nie bardzo widzę inne wytłumaczenie niż źle zamontowane koło
     
  8. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    5 519
    Docenione treści:
    895
    Miasto:
    Szczecin
    A nie mówiłem że koło a polubienia brak.