• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Vw t6 cxgb nie pali po założeniu nowych wtrysków i pompy

Stanisław 1946

Weteran
Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
23.08.2013
Postów
5889
Punktów
967
Wiek
74
Miasto
Szczecin
Przy 320 bar ECM nie wysteruje wtryskiwaczy , to jest ciśnienie dla obrotów 850 /min
biegu jałowego. Przy kręceniu rozrusznikiem masz około 200 obr/min.
Dlatego ECM nie wysterowuje wtrysków.
Do rozruchu potrzeba od 190 do 250 bar. Uszkodzony regulator ciśnienia,
albo pompa
 

Wojtek 86

Początkujący
Dołączył
24.05.2021
Postów
18
Punktów
1
Wiek
34
Miasto
Katowice
Regulator był przekładany z starej pompy.W zasadzie to wszystko było przekładane czujnik l i listwa z regulatorem też i lipa dalej
 

Diagbox10

-*-*-
Dołączył
5.04.2018
Postów
6348
Punktów
1091
Miasto
trasa lublin siedlce
Wojtek bez portek. Spróbuj tak. Podepnij skaner do auta i wejdź w podgląd rail pressure. Zdejm wtyke z czujnika cisnienia paliwa. Teoretycznie jest tam masa , 4.95V, i sygnałowy. Załóż między 5V o sygnalowy potencjometr 1 kohm i krec nim i obserwuj w skanerze zmiany cisnienia. Ustaw na 190 bar jak Stasiek ci pisze i wtedy spróbuj go haratnac
 

Wojtek 86

Początkujący
Dołączył
24.05.2021
Postów
18
Punktów
1
Wiek
34
Miasto
Katowice
Ok spróbuje ale wiem je to nie to bo sprawne inne auto pali bez czujnika i regulatora na pompie od strzała dopiero jak odłączyłem regulator z listwy to nie pali i zamyka przepustnice.Ale ciekawe czy jak bym odłączył przepustnice to by zapalił tego zapomniałem sprawdzić.Ale dzięki panowie za sugestie sprawdzę i dam znać jutro jak coś komuś przyjdzie do głowy to piszcie pozdrawiam
Automatyczne połączenie postów:

A sorki pomyliłem regulatory bo mi się miesza już bo to wałkujemy i nic ale nie wiem czy chłopaki już tak nie robili jutro sprawdzę osobiście
 
Ostatnia edycja:

wyderka

SuperMechanior
Dołączył
26.03.2015
Postów
179
Punktów
59
Wiek
35
a ja wiem co trzeba zrobić i WODOO tez wie...
 

Wojtek 86

Początkujący
Dołączył
24.05.2021
Postów
18
Punktów
1
Wiek
34
Miasto
Katowice

Witam panowie nie miałem czasu napisać vw po waszych sugestiach waszych związanych z ciśnieniem że jest Za duże są błędne te auta odpalają przy takim dużym ciśnieniu. I generalnie auto odpaliło po wstawieniu opornika od strzała,potem wpiłem wtycZke i auto gada jakby nigdy nic.Ale po około 10min auto już nie zapali i znowu trzeba wpiąć opornik i nawet nie trzeba go odpalać można wpinać w cZujnik i auto gada.Dzięki za pomysł z tym czujnikiem.Ale coś jesZcze jest nie tak założyłem nowy czujnik oryginał i nic to samo po wyłączeniu auta na ok 10min już nie zapali tak jak by jakiś moduł się usypiał.Sterownik raczej nie bo w innym odpalił od strzała.Mam parę dni wolnego więc w przyszłym tygodniu będę walczył z tym transporterem.Jeszcze raz dziękuję za pomoc jak macie jeszcze jakieś pomysły to piszcie pozdrawiam
 

Stanisław 1946

Weteran
Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
23.08.2013
Postów
5889
Punktów
967
Wiek
74
Miasto
Szczecin
Czy wtryski są nowe, zasadnicze pytanie ? nie naprawiane , przekładane mają być ganz nowe.
 

Wojtek 86

Początkujący
Dołączył
24.05.2021
Postów
18
Punktów
1
Wiek
34
Miasto
Katowice
Nówki tych wtrysków nikt nie naprawia podobno brak części i technologi naprawy ale to czasami się zmienia z dnia na dzień ale wtryski Nówki zawsze kupuję u jednego dostawcy.Który zresztą proponował pomoc w sprawdzaniu czy wymianie.
 
Do góry Bottom