• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Insignia 2.0 cdti szarpie i nie ma mocy

Punktów
0
Witam w sierpniu kupiłem Vauxhall Insignia 2.0 cdti 2009 r. 160 km Anglika. Auto chodziło bez zarzutu przynajmniej wg mnie. Nie znam się na mechanice kompletnie, pierwszy raz zdecydowałem się na diesla (do tej pory jeździłem ben + gaz).
Zaraz po zakupie odstawione do zaufanego mechnika na ogólne oględziny, wymianę oleju i filtra. Mechanik stwierdził,ze auto jest ok.
Jakoś we wrześniu padło sprzęgło. Wymienione auto chodziło dalej bez problemu. Naprawa ponad 2k.
Pod koniec października pojechałem do pracy wieczorem na nockę. Bez problemu. Następnego dnia około 13 po pracy wsiadłem w auto odpaliłem przejechałem około 500 m do sklepu bez problemu, ze sklepu około 300 m do domu bez problemu.
Problem zaczął się kiedy wsiadłem do auta kiedy chciałem jechać do miasta na wieksze zakupy.
Wszystkie te w/w jazdy odbywały się w ciągu max 15 minut.
Odpalam auto, bez problemu, wrzucam 1. auto zaczyna się dusić (jakby nie miał dopływu paliwa - zapchany jakiś filtr czy coś w tym stylu) i stracił moc. Cisnę mu a on jak żółw się rozpędza. Nie pamietam czy wyskoczył Check, ale wydaje mi się ze żaden błąd nie wyskoczył. Nie przypominam sobie, żeby piszczała jakaś kontrolka czy błąd.
Przejechałem tam kolejne 500 m zatrzymał się na parkingu, zgasiłem go odpaliłem pogazowalem i ruszyłem dalej niestety objawy nie ustały. Wróciłem się prosto do mechanika.