jestem zielony
Uczestnik
- Dołączył
- 21.08.2024
- Postów
- 43
- Punktów
- 1
Dzień dobry. Ręce mi już opadają. Dlatego chciałbym uzyskać wszelką pomoc od Was. Posiadam mazdę 6 2.2 diesel Automat w AWD 184 ps rok 2021 przebieg obecny 101 tys.
Samochód miesiąc temu podczas długiej trasy 800 km obrzygał mi całą pokrywe silnika płynem chłodniczym. Problem był też z rosnąca temp. Przy dodawaniu gazu ...
Pojechałem do Aso. Podejrzewali uszelke pod głowicą lub głowice. Koszt głowicy 34 tys zł, koszt uszczelki 8 tys
Po weryfikacji usłyszałem, że nie ma tlenu/powietrza w układzie wiec to nie uszczelka ani głowica. Termostat dobry, Problemem jest wentylator ktory zostawił zapisany błąd w kompie. Mowie okej trzeba zrobić to trzeba. Wczoraj został wymieniony wentylator w ASO koszt 5200 zł. Dziś znów jechałem w trasę. Po 500 km tankowałem paliwo i pomyślałem zajrzę do silnika ( przy wymianie wentylatora był opłukany z płynu chłodniczego i nie było żadnego śladu) I myślałem że dostanę zawalu ( załączam zdjęcie )
Zobaczyłem też do zbiornika na płyn nie ruszałem z powodu temperatury silnika ale widziałem jak tam ten płyn bulgocze
Auto nie kopci, zbiera się dobrze, pali normalnie. Teperatura na trasie oscylowala między 90-100 stopni.
Proszę mi wytłumaczyć co to może być?
Czy mogę domagać się zwrotu zaplalaconej kwoty za wymienienie części która nie była winna problemowi ?
Proszę o rady i sugestie
Samochód miesiąc temu podczas długiej trasy 800 km obrzygał mi całą pokrywe silnika płynem chłodniczym. Problem był też z rosnąca temp. Przy dodawaniu gazu ...
Pojechałem do Aso. Podejrzewali uszelke pod głowicą lub głowice. Koszt głowicy 34 tys zł, koszt uszczelki 8 tys
Po weryfikacji usłyszałem, że nie ma tlenu/powietrza w układzie wiec to nie uszczelka ani głowica. Termostat dobry, Problemem jest wentylator ktory zostawił zapisany błąd w kompie. Mowie okej trzeba zrobić to trzeba. Wczoraj został wymieniony wentylator w ASO koszt 5200 zł. Dziś znów jechałem w trasę. Po 500 km tankowałem paliwo i pomyślałem zajrzę do silnika ( przy wymianie wentylatora był opłukany z płynu chłodniczego i nie było żadnego śladu) I myślałem że dostanę zawalu ( załączam zdjęcie )
Zobaczyłem też do zbiornika na płyn nie ruszałem z powodu temperatury silnika ale widziałem jak tam ten płyn bulgocze
Auto nie kopci, zbiera się dobrze, pali normalnie. Teperatura na trasie oscylowala między 90-100 stopni.
Proszę mi wytłumaczyć co to może być?
Czy mogę domagać się zwrotu zaplalaconej kwoty za wymienienie części która nie była winna problemowi ?
Proszę o rady i sugestie
Załączniki
Ostatnia edycja: