• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Silnik przerywa gdy jest zimny.

krzysiek3542

Uczestnik
Punktów
0
Miasto
Gdynia
Witam wszystkich na tym forum posiadam Fiat Seicento silnik 900,rok prod 2000 i mam pewien problem otóż gdy silnik jest zimny chodzi mi tu że stoi całą noc na polu to z rana po odpaleniu i jazdy tym samochodem zaczyna przerywać nie gaśnie ani nie świeci się żadna kontrolka tylko po prostu przymula przez chwilę potem jeździ już normalnie.Patrzyłem pod maskę ale nie znam się za bardzo na tym ale nie pokoi mi jeden wężyk jest on trochę spękany i może on być przyczyną tego?Przesyłam zdjęcie w załączniku:

Ps.Chodzi mi o ten cienki ten grubszy jest w porządku.

Załączniki

• hqdefault.jpg
    hqdefault.jpg
    51,1 KB · Wyświetleń: 25

sevooo

SuperMechanior
Punktów
50
Miasto
Bristol
Ten wezyk to odma silnika jako tymczasowe rozwiazanie zaklej taśmą a świece i przewody kiedy zmieniane był

Szumek72

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
712
Miasto
Poland Warsaw
a dlaczego ma nie wymienić? jak nie wie kiedy były wymieniane?
czy to aż takie koszty? sobie wymienia a nie obcemu...
w następnej kolejce czeka cewka...

brum brum

SuperMechanior
Punktów
151
Miasto
daleko
Przeciez ja mu tego absolutnie nie zabraniam. Tylko zasugerowałem, ze moze sprawdzic, a co zrobi to juz tylko jego decyzja.

brum brum

SuperMechanior
Punktów
151
Miasto
daleko