Nie posiadam, tylko sprzedaje i serwisuje urzadzenia miedzy innymi do klimatyzacji.
1234yf ciezko zeby mial czystosc 100%, wystarczy ze zmiesza sie z niewielka iloscia powietrza to juz jego czystosc spadnie do 95% a nawet do 93%.
Jezeli masz 780 z identyfikatorem to nie powinna zaciagnac gazu z ukladu ac jezeli gaz jest inny lub zanieczyszczony.
Nie posiadam, tylko sprzedaje i serwisuje urzadzenia miedzy innymi do klimatyzacji.
1234yf ciezko zeby mial czystosc 100%, wystarczy ze zmiesza sie z niewielka iloscia powietrza to juz jego czystosc spadnie do 95% a nawet do 93%.
Jezeli masz 780 z identyfikatorem to nie powinna zaciagnac gazu z ukladu ac jezeli gaz jest inny lub zanieczyszczony.
W takim razie dlaczego gaz aplikowany przez moją nowo nabytą maszynę jednogazową jest w 100% gazem r1234yf ? a nie 96,5% nowego i 3,5% starego r134a ? Zrobiłem już tą nową 9 samochodów i nie wierzę w zbieg okoliczności. Co więcej, w 780r gaz r134a jest 100%. Mam oddzielny analizator Ultima, maszyna jest bez identyfikatora ale jak się domyślasz, sprawdzałem butlę i samochody przed obsługą i było zawsze 100% nowego czynnika. 780-kę z konieczności przeadoptowałem na obsługę tylko r134a i na samochody w których jest bi-gas jak w texie 780r a kilka już takich było, teraz już wiem dlaczego.
Ostatnia edycja: