• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

ustawienie pompy cr master 2.3 bi-turbo

sikorb

Początkujący
Dołączył
14.01.2020
Postów
11
Punktów
0
Wiek
42
na maila mogę bo za bardzo nie wiem jak tu wstawic pdf

porównuje własnie momenty dokręceń z twojego i mojego i u mnie to jakiś hardcore :D

Koło pasowe wału korbowego
Wymienić śrubę
Etap 1 100 (Nm)
Etap 2 150 (°)
 

Mattii

SuperMechanior
Dołączył
16.02.2014
Postów
1174
Punktów
183
Miasto
Maszewo
AD podaje 50Nm plus 85 stopni do m9t 702
Skąd masz schemat?
 

sikorb

Początkujący
Dołączył
14.01.2020
Postów
11
Punktów
0
Wiek
42
workshop
ale najlepsze jest to :

Korek spustowy oleju silnikowego 50 (Nm)
 

Bajzel

Bywalec
Dołączył
19.03.2012
Postów
56
Punktów
9
Wiek
32
Zaznaczone na rysunku śruba zaślepiająca otwór do blokowanie.
 

Załączniki

  • 500f74d99d3e588egen.jpg
    500f74d99d3e588egen.jpg
    149,3 KB · Wyświetleń: 78
  • ustawienie pompy cr.png
    ustawienie pompy cr.png
    124,7 KB · Wyświetleń: 79

sikorb

Początkujący
Dołączył
14.01.2020
Postów
11
Punktów
0
Wiek
42
Zlecę wymianę 40 rozrządów Master 165 okolice Piekary śląskie /Katowice
 

wojtas333

Nowy
Dołączył
6.04.2017
Postów
1
Punktów
0
Wiek
42
Miasto
bieruń
o pulsację ciśnienia chodzi, żeby synchro z wtryskiem złapać.
Witm.Też mam problem z masterem 2.3dci.Tak myślę o tej pulsacji i ustawieniu pompy.Jestem skłonny się zgodzić...tylko pompa i wałek napędzający maja inną liczbę zębow.Więc co jeden obrót wałka rozrządu, pompa będzie się ustawiała w innym położeniu...
 
Dołączył
16.12.2020
Postów
1
Punktów
0
Wiek
28
Witam, szukałem bardzo długo czegoś na temat ustawienia tej pompy. Sonik złożony na nowych częściach nowa pompa i założona "na oko". problem objawia się tym że delikatnie falują obroty jałowe. Może wie ktoś coś więcej na temat tego ustawienia? Pompa Continental. Ta blokada ma wejść w jakiś otwór czy oprzeć się o te płetwę zaznaczona na zdjęciu? Może posiada ktoś jakiś schemat, prócz tego który kolega tu zamieścił? Screenshot_20201215-190548.png
 

apln

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
22.07.2014
Postów
111
Punktów
26
Miasto
SY/SLU
Witam, wrócę do tematu, żeby na przyszłość było jasno opisane. Robiłem remont takiego silnika Master 2.3 biturbo M9T 706 i wykonałem parę zdjęć. Widać wyraźnie otwór w kole zębatym pompy wysokiego ciśnienia i otwór w głowicy do ustawienia tej pompy przy zablokowanym rozrządzie. Po zrobieniu dwóch obrotów wału synchronizacja pompy się zgadza. Wał korbowy ustawiamy w ten sposób że przejeżdżamy za GMP i cofamy aż wał oprze się o blokadę. Myślę że sprawa wyjaśniona... IMG_20210422_105728_7.jpg IMG_20210426_154704_1.jpg IMG_20210426_113137_6.jpg
 
Do góry Bottom