• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

ustawienie pompy cr master 2.3 bi-turbo

Axidix

Początkujący
Dołączył
27.01.2017
Postów
22
Punktów
0
Wiek
38
Miasto
CW/CT
Cześć . Odgrzeje kotleta mam problem z odpaleniem silnika biturbo , Silnik odpalał na wtryskach e6 ale po przełożeniu wtrysków z starego motoru nie chciał odpalić , okazało się ze dwa były totalnie zatarte do tego stopnia ze paliwo przez nie swobodnie przelatywało . Założyłem nowe wtryski ale nadal nie chce odpalić , dodam ze bez wtryskiwaczy silnik kręci nic nie puka nic nie stuka . Samochód kręci i tak jak by rozrząd był źle ustawiony i w złym miejscu dochodziło do zapłonu , moje pytanko jest takie czy jest możliwość żeby przez źle ustawioną pompę robiły się takie jaja ?
Druga sprawa czy jest możliwość sprawdzenia rozrządu , wałków bez demontażu pokrywy łańcucha ? tz wiem na pewno ze klin koła pasowego musi być w górze ale czy odniesienie wałka ssącego można jakoś podejrzeć od tyłu zasilanie pompy wakum .
 

KaoKao

SuperMechanior
Dołączył
4.04.2020
Postów
287
Punktów
16
Miasto
Francja
Ja też odgrzeje kotleta, Master 2.3 170 koni, po wymianie pompy I wtryskow na nowe auto odpala i odrazu gaśnie, wtryski zakodowane, pompa ustawiona na oko puki co i ciągle to samo, błędów brak, na plaku chodzi, cisnienie buduję do ok 500bar, macie pomysł?

Pochodził trochę na placu to mam błędy od wszystkich wtryskow z opisem obwód sterowania wtrysku, ogólny błąd sumy kontrolnej. Co to znaczy?
 
Ostatnia edycja:

apln

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
22.07.2014
Postów
194
Punktów
49
Miasto
SY/SLU
Błąd sumy kontrolnej w masterze to nieprawidłowo zakodowane wtryskiwacze.
 

gigilio

Nowy
Dołączył
5.01.2025
Postów
2
Punktów
0
Miałem podobny przypadek - problem był z wtyczkami na wiązce wtrysku
 
Do góry Bottom