1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Bezpośredni wtrysk, jak często zapiekają się wtryskiwacze benzynowe

Dyskusja w 'Instalacje gazowe' rozpoczęta przez użytkownika m.kozera, 22-10 18.

  1. vip.serwis

    vip.serwis Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-10 18
    Postów:
    15
    Docenione treści:
    3
    stag 400 dpi to wtrysk fazy lotnej czyli normalnie reduktor plus wtryskiwacze, odpowiednik zenita direct. taki stag 300 ma dotrysk benzyny mozliwy do ustawienia ale to zupełnie co innego i nie nadaje sie do bezposredkiego wtrysku. zupełnie inny sterownik bo reduktor i wtryskiwacze te same
     
    Dawidek126 lubi to.
  2. gazmenlpg

    gazmenlpg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    89
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    mazowsze
    chodzi o rozłączenie i zemulowanie wtryskiwaczy benzynowych którego nie ogarnie sterownik ,,zwykły" i dlatego są inne do bezpośredniego wtrysku. natomiast cała reszta podzespołów jest taka sama.
    4 generacja to wtrysk gazu przed zawór ssący, piata generacja -bezpośrednio do komory spalania, przynajmniej tak uczyli kiedyś, generacja zalezy od sposobu podania paliwa (sterowania dawką) czyli np 3gen - podanie gazu w sposób ciagły na wszystkie 4 cylindry, 4 gen - pojedynczy wtryskiwacz gazowy, 5 gen- wtryskiwacz benzynowy. a czy to jest ciekły czy lotny to i tak jakoś trzeba go dostarczyć.
     
    Dawidek126 lubi to.
  3. Dawidek126

    Dawidek126 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    12-05 14
    Postów:
    822
    Docenione treści:
    142
    Miasto:
    Piaseczno
    teraz jest wszystko jasne. to w takim razie w obecnym czasie co jest bardziej popularne do bezpośredniego wtrysku??
    4 gen - np stag 400 czy 5 generacja bezpośrednio do komory spalania??
     
  4. gazmenlpg

    gazmenlpg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    89
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    mazowsze
    bezpośrednio do komory spalania to tylko przez wtryskiwacz benzyny czyli tylko gaz płynny czyli najlepiej Prins. Dlatego najczęściej montuje się to co jest cenowo przystępne czyli 4 generację np stag czy zenit czy włoskie
     
    Dawidek126 lubi to.
  5. Pietro01

    Pietro01 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-11 18
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    0
    Montuje się to co można serwisować w większości warsztatów i co szybko się zwraca klientowi
     
  6. gazmenlpg

    gazmenlpg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    89
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    mazowsze
    praktycznie przy tych cenach paliwa to ma zwrot instalacji po 15 t. km...a pozniej juz tylko zarabia :))
     
  7. Mikas

    Mikas Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-12 18
    Postów:
    67
    Docenione treści:
    4
    Panowie a co z wtryskiwaczami piezoceramicznymi? Jakaś instalacja to ogarnia?
     
  8. gazmenlpg

    gazmenlpg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    89
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    mazowsze
    kiedys kme się za to zabierali ale raczej nikt tego nie ogarnał
     
  9. Mikas

    Mikas Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-12 18
    Postów:
    67
    Docenione treści:
    4
    Czyli cały czas jesteśmy przy grupie VW :)
     
  10. Pietro01

    Pietro01 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-11 18
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    0
    Nie tylko, udało mi się wreszcie zamontować instalacje do Kia Sportage silnik 1.6 ten najczęściej spotykany i powiem że to naprawdę ładnie jeździ. Montaż nawet prosty i prawie się to nie różni od normalnych wtryskow
     
  11. Mikas

    Mikas Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-12 18
    Postów:
    67
    Docenione treści:
    4
    Zgadza się, te silniki są dobre, nie stwarzają problemów.
     
  12. m.kozera

    m.kozera Nowy

    Offline
    Dołączył:
    17-10 18
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    te silniki 1.6 w kia i hyundai wystepują w róznych konfiguracjach z róznymi steronikami, rózny pinout rózne kody silnika czasem niezgodny z tym co opisaują w manualach do montazu lpg ale nie spotkałem się jeszcze z takim ktory by nie chciał jezdzić
     
  13. Pietro01

    Pietro01 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-11 18
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    0
    No właśnie dlatego zacząłem od tego silnika, tak jak pisaliscie. Nie chce mieć na początku problemów.
     
  14. Mikas

    Mikas Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-12 18
    Postów:
    67
    Docenione treści:
    4
    na to nie ma sposobów, ale zawsze warto przed montażem sprawdzić każdy samochód, obowiązkowo skaner obd
     
  15. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    6 208
    Docenione treści:
    583
    Miasto:
    europolonia
    Na oko to sobie chłop w szpitalu zmarł
     
  16. wajcha.p

    wajcha.p Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-01 19
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    ja własnie walcze z upartą octawią 1.2 na 400dpi. wszystko już sprawdziłem i bede wyciągał wtryski i wysyłał do sprawdzenia bo po roku auto przeslało równo chodzić na benzynie
     
  17. Pietro01

    Pietro01 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-11 18
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    0
    Podejrzewasz ze zapiekly się wtryskiwacze benzynowe?
     
  18. chiochip

    chiochip Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-01 19
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    kompresja sprawdzona. cewki nowe a gotuje kartofle. na każdym cylindrze inny czas wtrysku. oczywiscie na benzynie
    miałem dokładnie to samo w 1.2 tylko na innej instalacji. wysyłałem do goscia do krakowa. okazało sie ze wtryski mają spore rozbieżności
     
    Ostatnio edytowano: 16-01 19
  19. Mikas

    Mikas Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-12 18
    Postów:
    67
    Docenione treści:
    4
    A jak miałeś ustawiony dotrysk benzyny, ile spalał benzyny a ile gazu?
     
  20. wajcha.p

    wajcha.p Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-01 19
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    chiochip mam tak jak piszesz. rózne czasy wtryskiwaczy i wypada straszliwie zapłon. Mikas klient twierdzi ze palił miedzy 2 a 3 litry benzyny. nic nie wskazuje zeby je przypalało