jacek grabowski
Zweryfikowany Mechanik
Witampanowie poprawiam takie samochodziki po takiej geometri po porządnych fachowcach ,i zapewniam was że te druciki rureczki laserki to badziewie nawet naileprzy fachowiec nie jest w stanie na tym ustawić prawidłowo geometri bo te nowsze auta ustawia się nie tylko przody ale i tył jak jest żle tył to co ci da przód ,tył auta prowadzi auto ,to jest tak lasery ustawiają tak jak miarką ,kamerowe lcd na sówmiarke a 3D na mikrometr i wiem co mówie bo posiadam HOFMANN 670 3D ,przecoesz noe każdy pojazd ustawia się na zero geometrię widzę że są tacy tutaj co nie widzieli pożądnych geometri i twierdzą że ich jest nailepsza proponuje sprubować ustawić po swojemu przyjechać do mnie i się zobaczy kto ma racje ,technologia idzie panowie do przodu nie trzeba się zatrzymywać na starych pożądnych oponach D124
A to ciekawych rzeczy się dowiedziałem.
Że teraz w nowych autach ustawia się nie tylko przód, ale i tył. A na przykład VW Garbus powstał w latach trzydziestych dwudziestego wieku i miał regulowany tył. Fiat 126p również.Jeśli tylko w 3D można ustawić poprawnie geometrię, to by miało oznaczać, że wcześniej wszystkie samochody produkowane seryjnie, do sportu rajdowego i wyścigowego nie miały poprawnie ustawionej geometrii? Do ustawienia geometrii trzeba znać i ustawić najwięcej trzy rzeczy. 1. Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. 2. Kąt pochylenia koła. 3. Zbieżność. Najczęściej jest tylko zbieżność z przodu, bo reszty nie da się przestawić z przyczyn technicznych. Chciałbym jeszcze zaznaczyć, że poprawne ustawienie geometrii z kartki, czy ekranu, to nie jest żadem wyczyn. To są podstawowe czynności manualne i umiejętność czytania i podstawowego liczenia.
Pozdrawiam.

