• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

BMW 428 xdrive - ściąganie

massi10

Początkujący
Dołączył
7.06.2019
Postów
18
Punktów
0
Od razu zaznaczę , że temat nie jest prosty.

Problem jakich wiele- ściągnie w prawo przy przyspieszaniu. Auto przy puszczeniu kierownicy lekko rotuje kierownicę w prawo o powiedzmy 2-3 stopnie i zjeżdza na bok. kontrowanie przy większych prędkościach - nie do zniesienia. ( przyspieszanie nawet bardzo delikatne rotuje kierownicę. Mam auto od nowości - nigdy nie uszkodzone w kolizji, bezwypadkowe . Przebieg 60 tysięcy.

1) W 1-szej kolejnośći wymienione całe wahacze na oryginalne przednie i dolne - nówki - brak poprawy.
2) Pełna geometria - auto idealnie "wyprostowane" żadnego odbiegu na komputerze do normy.
Kierownica ustawiona na "0" stopni po podłączeniu się pod komputer ( nie na oko- choć na oko minimalnie wydaje się odbiegać). Więc dokładniej się nie da....raczej

Wyjazd na drogę ( różne drogi asfaltowe , w tym nowe, równe) i to samo, za każdym. Podłączony komputer podczas jazdy pokazuje , że kierownica ma 2 stopnie skrzywienia podczas, gdy trzymam ją idealnie prosto rękoma .. Po puszczeniu kierownicy lub naciśnięciu gazu ,auto jakby ustawia ją do "zera" skręcając samemu kierownicę delikatnie o te 2 stopnie i auto znowu zjeżdza na prawą stronę- widać to cały czas na podłączonym komputerze pod auto w czasie jazdy . Tak jakby ustawiło ją do zera. Dodam , że auto miało zmienione koło lewo/prawo i to samo. Podczas jazdy zimą na innych kołach - to samo. Nie zależnie od warunków puszczenie kierownicy powoduje minimalne skręcenie kierownicy i auto robi zjazd do boksu.....pomocy :(.

P.S Klocki nie obcierają na żadnym kole. Geometria ustawione na pełnym baku z obciążeniami zalecanymi przez producenta z softem , który ma dane wzorcowe modelu
 

kubart

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
8.02.2019
Postów
609
Punktów
104
No w sumie racja, szkoda że to ŁÓDŹ , ale Wrocław masz niedaleko a tam minimum 3 specjalistów jest co by to ogarnęli (w Warszawie ALEX itp). Tragedia na F32 mówić skarbonka- to zawijaj się szybko od takich , bo pokrecą Ci tak autko że naprawdę czasu zanim ktoś z tym dojdzie. Jak Wrocław pasuje to podam Ci namiar tyle że terminy dłuuugie a z taką błahostką szybko się nie zarezerwuje.
 
Ostatnia edycja:

Dbanan992

SuperMechanior
Dołączył
10.07.2018
Postów
400
Punktów
70
Miasto
Czw
A kolumna nie może robić takie coś? Z doświadczenia, kolumna była wysłana do regeneracji, wróciła zregenerowana, zbieżność zrobiona puszczasz kierownice idzie w lewo. Odesłana, przyszła "poprawiona" idealnie wszystko.
 

massi10

Początkujący
Dołączył
7.06.2019
Postów
18
Punktów
0
Spodziewam się coś w tej okolicy. Ale auto ma 70 tys i nigdy nie zaliczyło bomby, rowu , wysokiego krawężnika - więc najpierw podłączamy się pod elektro. Chyba, ze mogła się uszkodzić inaczej.
 

massi10

Początkujący
Dołączył
7.06.2019
Postów
18
Punktów
0
Dziś było zdalnie pierwsze podłączenie . Auto po resecie czujnika kąta ustawia kierownice na 1 stopień odchylenia. Natomiast najdziwniejszego wydają się różnice w kątach granicznych skrętu różnica między lewym a prawym wynosi około 6 stopni Lewe 388 Prawe 395..
 
Do góry Bottom