1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Fiat Scudo 2001 rok 2.0 Jtd nie odpala

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Mattizlotaraczka, 6-09 18.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Mattizlotaraczka

    Mattizlotaraczka Gość

    Offline
    dalej dupa, ja mam czas grzebac tylko do 13-ej w tygodniu, to moje 2-gie auto nie pali mi sie.
    wiecz.mailne fotki kostki co dzis rozebralem. A jutro cdn ws. odpalania
    jak jutro nie odpali, to mozliwe ten ecu do sprawdzenia

    na kostce trzeci przewod od lewej zielony to ten co byl najbardziej zasniedzialy na ster IMG_0973.JPG

    i widac ze tam ktos juz byl, zaznaczyl sobie tasmami

    IMG_0975.JPG

    i slady rdzy na innych pinach w kostce IMG_0974.JPG
     
  2. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 015
    Docenione treści:
    624
    Miasto:
    Radom
    Ja to bym na twoim miejscu szukał innej wiązki.
     
    Mattizlotaraczka lubi to.
  3. Mattizlotaraczka

    Mattizlotaraczka Gość

    Offline
    z wiazka moze byc ciezko bo nie ma nowych, a uzywane moga byc gorsze niz moja, kable nie sa przezarte, sa lekko zabarwione przez rdze, i to tylko pare a nich. nie mam pekniec na kablach, nie ma uszkodzen, kostka wlasnie ma kapiel w sprayu do elektryki zawinieta w torebke, ta chemia wyzera wszystko. Poczyscimy - zobaczymy :), ja fachowiec od restaurowania starych gratow, mysle dam rade wyczyscic te naloty
     
  4. Lechtak

    Lechtak Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-01 16
    Postów:
    425
    Docenione treści:
    228
    Miasto:
    Wrocław
    Pompa wstępna nie bangla ? No to jak ma odpalić? Sprawdź zasilanie pompy + i -, wyłącznik PPOŻ , może jakiś tajemniczy pstryczek ktoś zamontował a ty o tym nie wiesz. Sprawdź w parametrach czy rozruch jest zezwolono. Jakie sa obroty silnika przy rozruchu? Jakie jest ciśnienie na zasobniku CR
     
    Ostatnio edytowano: 12-09 18
    Mattizlotaraczka i toomii76 lubią to.
  5. Mattizlotaraczka

    Mattizlotaraczka Gość

    Offline
    wylacznik ppoz sprawdzony - rozebrany na ile sie da, prysniety sprayem do elektryki i wyglada ze jest OK.- klika, jest tam napiecie - sprawdzilem.
    pompa paliwa wstepna / niskiego cisnienia sprawdzona - napisane w poprzednich postach

    wez czytaj ze zrozumieniem, na skanerze jest ze pompa niskiego cisn. jest wylaczona, ale ona chodzi
    tajemniczy pstryczek to poszukaj w majtach, czytaj - napisalem ze odpalany regularnie i chodzil
    co nazywasz zasobnikiem CR ?
    Nie ma w funkcji by sprawdzic czy zezwolono na rozruch
    jakie maja byc obroty ? JAK NIE ODPALA
     
  6. Lechtak

    Lechtak Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-01 16
    Postów:
    425
    Docenione treści:
    228
    Miasto:
    Wrocław
    No cóż, chciałem pomóc, miłej zabawy.
     
    komar200 i toomii76 lubią to.
  7. Mattizlotaraczka

    Mattizlotaraczka Gość

    Offline
    CR - Common Rail ?
    czytasz wybiorczo a potem sie glupio pytasz jak ma nie odpalac jak pompa nisk. cisn. nie chodzi ? mam teraz ci opisac specjalnie wszystkie posty ?
    strzelasz jakimis pomyslami, a potem sie obrazasz. to sie obrazaj

    IMG_0934.JPG

    IMG_0935.JPG

    IMG_0936.JPG

    IMG_0938.JPG

    IMG_0939.JPG

    IMG_0941.JPG

    IMG_0942.JPG

    IMG_0946.JPG

    Te skany sa z zeszlego poniedzialku, jak nie odpalal po raz 1-szy.
    Jutro sprawdze na przemytej kostce, czy skany sa inne.
    I chyba ecu do sprawdzenia ( mozliwe beda chcieli tzw. code box, kluczyk i transmiter )
    Mechanik Fiata mowil ze to moze byc tzw. code box - immobilizer ktory odbiera sygnal z transmitera i wysyla do ecu ?
    sprawdzilem na starym box i lampa immobilaizera miga jak powinna.
    Jak wlozylem nowy code box to lampka nie pali sie - czyli wyglada na nieaktywny - podobno nowy box wgrywa sie ( pod aktualny kluczyk ) u Fiata - z tym bedzie zabawa bo musza miec podstawione auto by zrobic.
     
    Edytowano przez moderatora: 12-09 18
  8. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 015
    Docenione treści:
    624
    Miasto:
    Radom
    Rączko złota to ty praktykę zacząłeś w wieku trzech lat?! Ja pier..le!! Kondolencje, całe dzieciństwo w pizdu.
     
  9. Mattizlotaraczka

    Mattizlotaraczka Gość

    Offline
    robic profesjonalnie motocykle zaczalem jak dostalem karte motorowerowa w wieku 13 lat.
    No autem w wieku 13 nie dalo sie jezdzic legalnie za Prl-u
    z autami to dopiero w wieku 15 jak do szkoly.
    rozumiem ze pijesz do mojej daty ur. - musze dawac date prawdziwa ? a po co to komu ?

    ty lepiej pomysl winetoo co jest ze nie odpala?, bo bede musial po old sutherlanda zawolac
     
  10. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 015
    Docenione treści:
    624
    Miasto:
    Radom
    Ja do niczego ani niczego nie piję złota rączka po prostu jakoś żuciło mi się to w oczy i aż się przeraziłem. A ty po prostu kłamczuch jesteś, mogłeś nie podawać wogule wieku. Wiesz, dobrze jest wiedzieć z kim (z racji wieku) się rozmawia, z małolatem co to się dopiero uczy czy może z kimś kto ma już jakieś doświadczenie, twożysz sobie taki obraz tego człowieka i wiesz jak z nim rozmawiać. Co do tego że nadal nie pali to puki nie będzie pewności że między kością a sterem jest lala to nic z mojego i innych myślenia.

    Masz na myśli ojca Kifera Sutherlanda, Donalda? donald-sutherland-gettyimages-495892778_1600jpg.jpg
     
    Ostatnio edytowano: 13-09 18
  11. Mattizlotaraczka

    Mattizlotaraczka Gość

    Offline
    nie wiedzialem, ze moge nie podawac wieku, teraz juz wiem. na malolata majac 48 prawie to raczej sie nie nadaje. srubki krece od 35 lat. jak mowilem zawodowy mechanik po szkole ale w zawodzie jako mechanik robilem krotko, ale zawsze mialem kumpli mechanikow bo wiele wlasnych aut i grzebie w nich. Tak, masz racje, poki nie ma pewnosci ze cos nie ginie pomiedzy koscia a sterem to niewiele da sie wymyslec.
    Dzis podzwonie po firmach by sprawdzili ecu, nie jest to latwe bo rozmawaiaja z toba jak z obcym, a to ze nie jestes warsztat, a to ze sa za zajeci, a to ze chca ci wepchnac inny stary ster. To nie Polska, tutaj klient nie jest nasz pan.
    Ty zwiesz sie Winetoo i nie wiesz ktorego Old Sutherlanda ?
     
  12. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 015
    Docenione treści:
    624
    Miasto:
    Radom
    No jak "old" to pewno Donald, young to on nie jest .
     
    toomii76 lubi to.
  13. Mattizlotaraczka

    Mattizlotaraczka Gość

    Offline
    pomylilem z innym, mialem na mysli
    Karol May - Winnetou i Old Shatterhand

    Ty lepiej poglowkuj co innego moze byc ze nie pali ?

    Listwa common rail ?

    Dla mnie to wyglada tak, brak lub zaklocona komunikacja z ecu, i stad brak bledow na skanie. Choc slyszalem ze jak problem z immobilizerem to tez jest brak bledow na skanie.
    A z brakiem bledow to mozeby sobie gdybac, i bladzimy jak dzieci we mgle.
    Czyli primo : sprawdzic Ecu czy dobrze pracuje,
    Secundo : a potem sie zobaczy.


     
  14. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 334
    Docenione treści:
    969
    Miasto:
    grudziadz
    Kolego chcesz pomocy tu na forum ? To zachowuj sie przyzwoicie, przecież jesteś fachowcem w odrestaurowywaniu aut a to stary grat, rozkładasz rece i płaczesz tu nam że nie ogarniasz tematu chcesz pomocy to szanuj wypowiedzi kolegów którzy marnują czas na twoje cwaniakowwanie . Pozdrawiam


    A i jeszcze jedno ogarniesz temat z instalacją sprawdzisz zasilania, masy isynchro w tym gównie to napisz magiku bo jak narazie jedynie co robisz to bawisz sie kompu za 15koła i wiesz do czego sluży WD40
     
  15. Mattizlotaraczka

    Mattizlotaraczka Gość

    Offline
    kolego komar200, gowno to masz ty idziesz do WC, albo nie idziesz bo srasz w pieluchy. Nikt nikomu nie placze. Jakbym ogarnial problem, tobym tu nie pisal. Kto tu cwaniakuje komar ? ja cwaniakuje bo napisalem ze mam dobry skaner bo ktos inny sie przypier...ala zebym podpial cos lepszego ? a co jest lepsze ? dlaczego jest lepsze ? bo literki sa po polsku ? masz to lepsze w ogole ?
    Kolegow wypowiedzi szanuje, to ze jednego poczatkujacego zbylem jak pisze z du..py nie czytajac co bylo robione w aucie i jakie sa objawy.
    A tak w ogole jak taki dobry komar jestes to jak masz czas tu pisac do mnie takie kawalki ? powinienes byc zarobiony po pachy i klienci powinni sie zapisywac z 3 mies. wyprzedzeniem.
    Wd40 do czego sluzy wiem, ale moze ty nie wiesz bo moze to twoj magiczny spray, spotkalem sie z mechanikami uzywaja tylko tego na wszystkie problemy.
    No to komar jak tak masz sie przypier...ac to wez odlec na inne poletko i kasaj innych.

    widze po twoich postach komar ze za duzo nie masz do powiedzenia w temacie, pewnie nie wiesz. Ale jak masz czas innym przytykiwac i udawac takiego madrego i doswiadczonego to wez sie komar bzycz gdzie indziej zamiast mi tu walic slangiem mechanikiem. Moze Fiat to pewnie gowno dla ciebie, takie bubki jak ty to pewnie Bmw jezdza :) ( 10 letnim bo nowy mozesz na necie poogladac ). wkurw...iac ludzi to umiesz to pewno, a czy na mechanice sie znasz to nie wiem. Kazdy jest madry by krytykowac co inni zrobili nie tak. Widzialem juz taie cyrki odstawione przez mechanikow, ze nic mnie nie zdziwi.

    normalne, takie bzyczace niewiele pogajace komary sa wszedzie, na kazdym portalu. lataja, bzycza i powietrze psuja. wez lec i popier...dz gdzie indziej.
     
    Edytowano przez moderatora: 13-09 18
  16. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 705
    Docenione treści:
    699
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Piszesz dlugie posty autorze tematu. Na plaka pali? Jak nie pali na plaka to bieda Panie
     
    Mattizlotaraczka lubi to.
  17. Mattizlotaraczka

    Mattizlotaraczka Gość

    Offline
    diagbox dla ciebie specjalnie dla ciebie bedzie b. krotko :
    Teraz ( w poniedz. ) nie da sie odpalic, na plaku jakby zagadalo na moment, polecial dym z wydechu i koniec.
     
  18. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 334
    Docenione treści:
    969
    Miasto:
    grudziadz
    Odstaw do mechanika bo depresji dostaniesz a widać że zielony jesteś nie wiesz jak się za to zabrać a jak taki mądry jesteś to radz sobie sam ja powiedziałem co masz sprawdzić,
     
    toomii76 lubi to.
  19. Mattizlotaraczka

    Mattizlotaraczka Gość

    Offline
    Jak masz tak po chamsku pisac : " A i jeszcze jedno ogarniesz temat z instalacją sprawdzisz zasilania, masy isynchro w tym gównie to napisz magiku" to lepiej nie pisz.
    wez przeczytaj posty od poczatku co bylo sprawdzane, a nie radzisz o dupy strony
    piszesz slangiem nieskladnie i wymagasz by inni wiedzieli co sie rodzi w twoim mozdzku. Za takie rady typy odstaw do mechanika to sie schowaj, poprzedni wlasciciele odstawiali do mechanikow, moze takich jak ty co wymieniaja po kolei czesci najlepiej ze szrotu bo taniej albo klient nie widzi albi widzi niewazne teraz bo nie wiedza co jest ze mu dolega. Przerobilem juz kazdy sort mechanikow, jak sie siedzi w branzy dziesiat lat to sie wie. najlepiej to sie madrzyc na necie.
    Ja nie jestem madry, dlatego ten watek tutaj. Jakbym byl madry tobym sie nie radzil.

    komar jestem za zajety by sie klocic z takim komarem jak ty. jak nie piszesz uprzejmie to wez odlec i po sprawie

    nie wiem jak sie zabrac ? :) hehe gosciu jakbym ci powiedzial w jakim warsztacie tu robilem i do jakiego mialem propozycje tobys zmiekl komarze, takie auta to tylko w Tv sie oglada. Jestem od restaurowania aut, a nie od naprawiania starych rzechow typu Fiat, ale taki kupilem i taki mam i jest problem do rozwiazania. Normalnie nie grzebalem w tych ecu i silnikach z elektronika co kontroluje uklad paliwowy.
     
  20. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    7 970
    Docenione treści:
    4 295
    Miasto:
    turek
    Czyli wszystko sprawdziłes, każdy pisze bzdury, jesteś super fachowcem a wszyscy to idioci.
    Hmm, a auto jak było zepsute, tak jest nadal. Czyli wychodzi na to, że jesteś kolejnym mechanikiem co nie może poradzić sobie ze starym parchem.
     
    WOODOO, winetoo oraz Lechtak lubią to.
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. stacyjka z immobilajzerem fiat scudo 1995-2004