1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Luzy zaw.

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika jurek1313, 14-05 19.

  1. krispar

    krispar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-01 18
    Postów:
    546
    Docenione treści:
    87
    Miasto:
    wawa
    Nie bo nigdy nie robiłem.
    Nigdy też nie robiłem napinaczy gdzie trzeba pociągnąć za niego w lewo, aby pasek zdjąć.
    Rozrządów też nie robię w 1.3 cdti.
     
  2. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    6 979
    Docenione treści:
    3 941
    Miasto:
    turek
    Ale w twoje prawo czy moje?
     
  3. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    2 482
    Docenione treści:
    1 159
    Miasto:
    łódź
    Dziś Wam panowie dam koszmara do myślenia .Będzie u mnie auto co traci życie a po 30 minutach zmartwychwstaje !!!! Tam dopiero jest zagadką !!!!!!! Nie mam narażone pojęcia co jest z opowieści wiem że zapala igła pochodzi 10 min albo dwie godziny ale gdy dasz gazu dość mocno syk pryk i dupa blada .potem kręci jak benzyna albo auto bez kompresji i koniec po 30 -40min odpala i znowu to samo
     
  4. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    3 789
    Docenione treści:
    1 422
    Miasto:
    Olsztyn
    Czary jakieś? Już wypolerowałem szklaną kulę i czekam :D
     
  5. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    2 482
    Docenione treści:
    1 159
    Miasto:
    łódź
    Witam piszę z telefonu ja k będę w pracy i auto zobaczę opiszę wam uczę się dopiero i mi ciężko pisać za grube palce
     
  6. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    304
    Docenione treści:
    78
    ..
    ....tak zgadzam się to nie jest to samo..ale też mała poprawka ...miałem na myśli dwa stare typy silników S-21 oraz M -20.Dwa różne silniki a luz taki sam .
     
  7. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 230
    Docenione treści:
    906
    Miasto:
    grudziadz
    Ok,i pomyśleć 70 km o ile pamiętam.
     
  8. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 519
    Docenione treści:
    424
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    na cieplym luz sie zmniejsza. pamietam jak pierwszy raz zakuwalismy dol w c20xe , to zimny tak stukal ze masakra , zlapal troche temperatury i mozna bylo wariowac.

    a co do dywagacji , silnik hondy od kosiarki , 2 zawory , jak ustawisz za maly luz , rozgrzejesz dziada , i zgasisz to za nic nie odpalisz az ostygnie. zreszta jak kazdy inny silnik.
     
    toomii76 lubi to.
  9. alf28

    alf28 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-10 17
    Postów:
    324
    Docenione treści:
    59
    Miasto:
    wieś
    to daj znać jak się nimi kręci ;), ja słyszałem że jak się kręci szybciej, to klucz się rozgrzewa robi się dłuższy , i ponoć lżej się kręci takim rozgrzanym kluczem.
    sprawdzał ktoś ?