• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

M4K Garage - mechanika widziana okiem youtubera

lalek

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
5.03.2013
Postów
768
Porady
1
Punktów
254
Miasto
Jukei

Calkiem ciekawy odcinek. Fajnie nawiazuje do dyskusji w sasiednim temacie "ile za wykonana prace". Sluchalem rano i dalo mi to mocno do myslenia, a takze po raz kolejny pokazalo kontrast.
 

arni_poznań

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
29.11.2010
Postów
16270
Punktów
3314
Wiek
42
Miasto
PZ
Tutaj oglądając film kolegi @lalek skojarzył mi się przypadek mechanika Sretena z Niemiec, śledzę jego twórczość, remontuje beemki, obecnie Alpine V8, włożył kupę kasy, zrobił wszystko wg książki ale szlifierz za ciasno spasował mu tłoki z cylindrami, nie wziął pod uwagę że aluminium rozszerza się bardziej niż żeliwo :bored:, no idzie się wkurwić ...
 

nanab

SuperMechanior
Dołączył
25.09.2020
Postów
1700
Punktów
463
Wiek
33
Miasto
Bydgoszcz
Tak to jest jak ufasz profesjonaliście zamiast zrobić samemu albo chociaż po nim sprawdzić :D
 

lalek

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
5.03.2013
Postów
768
Porady
1
Punktów
254
Miasto
Jukei
zrobił wszystko wg książki ale szlifierz za ciasno spasował mu tłoki z cylindrami, nie wziął pod uwagę że aluminium rozszerza się bardziej niż żeliwo :bored:, no idzie się wkurwić ...
Zaleznosc od osob trzecich zawsze wiaze sie z pewnym ryzykiem - w kazdym aspekcie zycia. Ten kto robi cos przy autach doskonale to rozumie. Tym razem gosciowi nie pyklo - tak bywa.

Przepraszam, ale filmik tylko przeklikalem i zerknalem szybko na zawartosc kanalu. Po obrazkach projekty gosciu ma ciekawe, mysle ze Ty @arni_poznań sam moglbys sie czyms takim zajac, bo przegladajac jakis czas temu temat o Twoich audi wyglada na to ze masz predyspozycje na takie akcje.

Co do tego filmu z m4k to jezeli faktycznie jest tak ze prowadza swoje warszaty w mysl takiej filozofii i to na prawde dziala to chetnie sam umowie tam spotkanie kiedy mojej mamie bedzie wychodzic przeglad. To chyba bedzie najlepsza metoda zeby moc sie wypowiedziec.
 

krispar

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
15.01.2018
Postów
717
Punktów
140
Miasto
Warszawa
WWW
www.czerwinska12.pl
Nie mogę tego idioty słuchać jak pieprzy głupoty.
Często zdarza się by móc zdiagnozować, zweryfikować i wycenić naprawę trzeba auto rozebrać.
Czyli według tego systemu, jednego dnia rozbierają auto weryfikują, składają i umawiają się na naprawę.
Nie montuje się teraz części renomowanych firm bo takie wielkie koncerny, filie w Polsce zleją cię ciepłym moczem nie uznając reklamacji.

Mniej znane firmy walczą o rynek i nawet po 20 tyś km uznają reklamację np. tarcz. wraz z ponownym montażem. Gdzie rzadko się zdarzają.

Kucharze otwierają warsztaty, ucząc się na obcych autach dlatego takie patologie istnieją.
 

jhosef

SuperMechanior
Dołączył
12.02.2019
Postów
148
Punktów
33
Wiek
42
Miasto
Gdańsk
Tutaj oglądając film kolegi @lalek skojarzył mi się przypadek mechanika Sretena z Niemiec, śledzę jego twórczość, remontuje beemki, obecnie Alpine V8, włożył kupę kasy, zrobił wszystko wg książki ale szlifierz za ciasno spasował mu tłoki z cylindrami, nie wziął pod uwagę że aluminium rozszerza się bardziej niż żeliwo :bored:, no idzie się wkurwić ...
Oglądam kolesia od dawna, podziwiam jego podejście. Staram się iść podobną ścieżką ale budżet, czas i warunki nie te. Trochę babola zrobił, że nie pomierzył przed.
 

arni_poznań

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
29.11.2010
Postów
16270
Punktów
3314
Wiek
42
Miasto
PZ
nie pomierzył przed
Nie pomierzył bo się na tym nie zna i nie ma do tego narzędzi, nie znał, bo właśnie się poznał niestety w ten sposób no i zaufał fachowcowi
Nadajemy na tych samych falach :) tylko za wysokie progi na moje nogi
 

21golfista21

SuperMechanior
Dołączył
9.10.2017
Postów
213
Punktów
13
Miasto
Strzelin
Nie mogę tego idioty słuchać jak pieprzy głupoty.
Często zdarza się by móc zdiagnozować, zweryfikować i wycenić naprawę trzeba auto rozebrać.
Czyli według tego systemu, jednego dnia rozbierają auto weryfikują, składają i umawiają się na naprawę.
Nie montuje się teraz części renomowanych firm bo takie wielkie koncerny, filie w Polsce zleją cię ciepłym moczem nie uznając reklamacji.

Mniej znane firmy walczą o rynek i nawet po 20 tyś km uznają reklamację np. tarcz. wraz z ponownym montażem. Gdzie rzadko się zdarzają.

Kucharze otwierają warsztaty, ucząc się na obcych autach dlatego takie patologie istnieją.
Dokładnie, ostatnio na FB sami sobie zaprzeczyli. Skomentowałem ich post, obnażając jak działają oczywiście, że nie prawda, na co ja cyk screen z ich oferta współpracy
 
Do góry Bottom