1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Obie uszczelki pod głowicą wymienione... nadal źle

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika desant1, 8-01 19.

  1. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 632
    Docenione treści:
    388
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Nie masz rachunku, nie masz praw konsumenta-tak w świetle prawa.
    I pytasz mechanikow jak dojechać machanika? Nie tedy droga. Prowadzimy warsztaty jakis czas i poza doświadczeniem zawodowym namy tez doświadczenie obsłudze klienta, analizie zysków i potencjalnych strat przy podjeciu zlecenia-przez co dużo zleceń bynajmniej u mnie odpada bo lepiej nie zarobić niż sie podjąć i dopłacić. Przede wszystkim, wiemy ze klient czesto pisze bajki , głównie o historii napraw i poprzednich mechanikach-dlatego trzeba być obiektywnym.
    Serio? Robię w większości auta premium i każdy posiadacz auta tej klasy zakupionego do 30000 w ciagu dwóch lat zostawia u mnie minimum 60% wartości zakupu-bez znaczenia czy to e65, A8 d3 czy w220. Tak wiec możesz ubolewac nad zlym wyborem sposobu i miejsca naprawy ale jak 20% wartości to duzy problem to uwierz mi to jeszcze nic. Przyjdzie czas na hamulce (2k) olej w skrzyni(1,5k) zawieszenie (3-5k) zapewne skrzynia sie sypnie kiedys (4-7k) dyfer zacznie halasowac (1,5-2,5k) no i jest jeszcze duzo innych rzeczy co mogą się zepsuć w 13letnim aucie.
     
    jurek1313, dimitriew oraz komar200 lubią to.
  2. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 689
    Docenione treści:
    697
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Nie trzeba miec teraz dokumentu. Wystarczy swiadek sprzedazy towaru uslugi
     
  3. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 879
    Docenione treści:
    1 731
    Miasto:
    London
    Adres strony:
    A jak rozpoznasz świadka od słupa?
     
    komar200 lubi to.
  4. Piotr_Ł

    Piotr_Ł Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-02 18
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Lublin
    Wymieniam obie, przy tym myje obie nogi (planuje głowice i daje nowe śruby) ;-)

    Faktycznie ja nie doczytałem. Ty chcesz po roku czasu zgłosić reklamację na UPG ? Ile kilometrów zrobiłeś od naprawy ?
     
  5. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 689
    Docenione treści:
    697
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    A jak mechanik udowodni ze to słup?
     
  6. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 755
    Docenione treści:
    400
    Miasto:
    Gdańsk
    Sytuacja jak i klient absurdalne. Po pierwsze spuściłbym klienta na wysokie drzewo gdyby przyszedł na taką naprawę jak i po pieniądze za wykonaną naprawę według jego pomysłu. Po drugie gdzie tacy mechanicy którzy nie kumają jak naprawić silnik i klienci nie rozrozniajacy w8 od V8. Po trzecie ...nie no nie nie mam siły tego komentować.

    Jest jedno rozwiązanie. Przeprosić księdza ale na tace przez rok nie dostanie, przeprosić mechanika że dupę się im zawraca, przeprosić samego siebie że ma się głupie pomysły i z czystym sumieniem zacząć od nowa. Pewny znający się na silnikach warsztat i naprawa zgodnie z technologią.
     
  7. pawcar

    pawcar Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    968
    Docenione treści:
    279
    Miasto:
    Bristol
    Wbrew pozorom ! jest to bardzo dobry temat. Idealnie ukazuje do czego są zdolni klienci.
    I teraz jak taki ktoś przyjedzie do jednego lub drugiego na naprawę, już wiecie co macie robić ;)

    Robimy wg. sztuki, albo wcale. Szybko zwięźle i na temat, i nie piszę tylko o robocie v8, ogólnie ze wszystkim tak jest ;)
    Jak widać inaczej szkoda ryzykować, bo można się przejechać.

    Ci mechanicy, który robili te głowice wcześniej zapewne nawet nie mają pojęcia, że gdzieś w otchłaniach internetu ktoś knuje jak ich ujebać :D, z drugiej strony sami sobie winni, ze się zgodzili na pół środki.
     
    pawel2406 lubi to.
  8. kotoy

    kotoy Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 13
    Postów:
    438
    Docenione treści:
    153
    Miasto:
    Jabłonna Lacka
    Temat rzeka, powiesz 1k za naprawę to znajdzie się 2 innych co zrobią za 600 a później lament. To tak jak np. wymiana rozrządu i zostawienie np koła pasowego bo jest "dobre". Rozpadnie się na pewno przed następną wymianą rozrządu a winny będzie mechanik po pasek pk wpadł w rozrząd.
     
    WOODOO lubi to.
  9. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    2 619
    Docenione treści:
    1 195
    Miasto:
    łódź
    i pomyslec ze na jakims forum moze o mnie ktos pisze teraz

    panowie znam bardzo dobry warsztat w polsce ... U BRZYDALA ;);););) tam szybko by naprawili to auto
    Tomaszu :)
     
    misiek1394, komar200 oraz toomii76 lubią to.
  10. Muminek

    Muminek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-12 17
    Postów:
    123
    Docenione treści:
    15
    panowie panowie panowie za mało k.... k.... :stop:
    jak zacząłem czytać to myśle -nosz k...wa znów typowy janusz se bryke zakupił i tera jest krulem na dzielni a na obsługę tech ''nie styka'',no
    ALE ALE nie tędy droga, bliźnim trzeba pomagać- to myśląc
    Drogi Autorze
    w/w koledzy dali ci sporo do myślenia- pozwól że dołożę od siebie jeszcze 3 gr
    usterka z która pojechałeś do mechanika A została niewłaściwie usunięta -to już wiesz
    postawienie auta do mech B ( który znowu coś tam połowicznie zrobił/naprawił ale w gruncie rzeczy tylko przygarnął parę złociszy a usterka dalej ''ma się dobrze'') to kolejny kamyk/ klocek w niepotrzebnym dominie
    myślę że te sprawy są nie do wygrania i nikt ci po roku czasu nie będzie auta za darmoszkę naprawiał- taka prawda postaw się na miejscu miechanika A i troszkę rusz głową, żę o paragonach nie wspomnę.
    co by tu zrobić hmmm pomyślmy
    a) uważasz się - z tego co czytam - za domorosłego fachowca w temacie, czy chcesz spróbować sam ogarnąć naprawę czy doradzić fachmanowi C ?
    b) jeśli nie to jedz do FACHOWCA dla którego v8 to chleb powszedni ( a przynajmniej niedzielny rosół a nie kawior za ostatnie grosze od wielkiej pompy)
    jeśli nie chcesz to możesz
    c)zrobić "gdzieś u kogoś' rozbiórkę kontrolną głowic z planowaniem uszczelkami i całym inwentarzem około montażowym -podejrzewam że będzie kosztować ok.1/2 wartości auta a efekt będzie niewiadomojaki - ale możesz wtedy poprosić o paragon i na bank możesz już kogoś ścigać za spierdolenie autka.
    d)hmm a tak już na sam koniec zapytam -sprawdzał ktoś (mam na myśli tych mechaniorów) ciśnienie sprężania na cyl. ,
    czy głowice były sprawdzane czy nie są pęknięte?
    a stan oleju nie zmienia się - czy tylko przybywa płynu?
    czy nie zacina się termostat i nie przegrzewa się( na małym obiegu) ?
    ogrzewania w środku działa?
    tak naprawdę to w tym momencie wróżenie z fusów, weź sprawdź te rzeczy z pkt d- jeśli nic nie wyjdzie to trzeba zajrzeć do środka - takie moje zdanie
    Powodzenia
     
  11. mat994

    mat994 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-02 16
    Postów:
    308
    Docenione treści:
    23
    Miasto:
    Zamość
    Chłodnice spalin sprawdz bydlaku;)